بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ارسلان: به کمتر از خودم باختم/ حس من را کشتی‌گیری که درد غربت کشیده، می‌فهمد

منبع :
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۴

– اخبار ورزشی –

علی ارسلان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد نتیجه‌ای که در مسابقات کشتی قهرمانی اروپا به دست آورد، اظهار داشت: خدا را شکر که مسابقات قهرمانی اروپا در نهایت با مدال برایم تمام شد، اما من اصلا از این نتیجه راضی نیستم چون به کمتر از خودم باختم و این به هیچ‌وجه برای من قابل قبول نیست.

کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل تیم ملی صربستان در مورد شکستش مقابل حریف مجارستانی که قبلا او را با امتیاز بالا شکست داده بود، تصریح کرد: من قبل از مسابقات، روی کشتی‌گیر ترک خیلی حساب باز می‌کردم چون قهرمان امیدهای جهان بود و پیش از رقابت‌ها، شانس اول قهرمانی محسوب می‌شد. وقتی او را با امتیاز عالی شکست دادم، فکر کردم که دیگر تمام شده و حریف مجارستانی را دست کم گرفتم. ضمن اینکه با توجه به شرایط تمرینی که در صربستان پشت سر گذاشته بودم حس می‌کنم دچار بیش‌تمرینی شده بودم. بعد از 4 دقیقه بدنم آن شادابی لازم را در مجارستان نداشت. بدنم خسته بود، همه فکر کردند که دیگر برده‌ام اما در نهایت باختم.

ارسلان اضافه کرد: من هیچ وقت به پوئن دادن به او فکر نمی‌کردم، خیلی غافلگیر شدم و بیشتر در این مبارزه، حواسم به این بود که چرا توان ندارم. به هر ترتیب نوار پیروزی‌هایم در این یک سال قطع شد. البته  شکست همیشه بخشی از مبارزه است و باید از آن درس گرفت. شاید اگر در قهرمانی اروپا با همین وضعیتی که داشتم می‌بردم، همین شرایط بدنی را برای جهانی هم حفظ کرده و ایرادم را برطرف نمی‌کردم و آنجا باخت می‌دادم.

نفر سوم کشتی فرنگی اروپا با اشاره به حضور همه مدعیان 72 کیلو در مجارستان گفت: تمام مدال‌داران مسابقات جهانی نروژ خصوصا در وزن ما در قهرمانی اروپا حضور داشتند. خیلی‌ها هم اوت شدند. مثل نصیب‌اف، نایب قهرمان المپیک یا کشتی‌گیران لتونی و لهستان. سطح کشتی‌های اروپا بالاست هر کشور یک تک ستاره دارد و از نظر کیفیت این رقابت‌ها به قهرمانی جهان نزدیک است. من همه توانم را در مجارستان گذاشتم اما امیدوارم بتوانم این برنز را جبران کنم.

وی با تاکید بر بازتاب فوق‌العاده مدال اروپایی‌اش در صربستان تصریح کرد: همزمان با مدال من، انتخابات ریاست جمهوری بود، وقتی از بوداپست به بلگراد رفتیم، ما را به کاخ ریاست جمهوری دعوت کردند و شخص رئیس جمهوری مدالم را تبریک گفت و برایم آرزوی موفقیت کرد. از طرف فدراسیون هم پاداشی برای این مدال در نظر گرفته شده است. من تنها فرنگی‌کاری بودم که برای صربستان در قهرمانی اروپا مدال گرفته‌ام.

ارسلان در خاتمه گفت: من 40 روز تک و تنها اینجا بودم، در کمپ تمرینی و دور از خانواده، کشتی‌گیری که دور از خانواده درد غربت کشیده باشد، حال من را می‌فهمد. با وجود همه حمایت‌هایی که از سرمربی تیم ملی صربستان و داور اشتفانک دریافت می‌کنم و زحمتی که برای من می‌کشند، به مسابقه‌ای رفتم که هیچ همزبانی نداشتم که بتوانم در مورد کشتی با او حرف بزنم. خودم بودم و خودم، بعد از باخت باید خودم را جمع و جور کرده و با خودم حرف می‌زدم. خیلی سخت بود. خیلی‌ها منتظر کشتی‌های من بودند تا ببینند چه نتیجه‌ای در قهرمانی اروپا می‌گیرم، برخی دنبال پیروزی‌ام بودند و برخی هم منتظر باخت من، من به هیچ وجه از نتیجه راضی نیستم اما خدا را شکر می‌کنم که دست خالی از قهرمانی اروپا برنگشتم.توئیت رئیس جمهوری صربستان برای ارسلان در روز انتخابات/ وزیر ورزش صربستان: نشان دادی قهرمانان چطور می‌جنگند

انتهای پیام/

دسته بندی ها : دسته‌بندی نشده
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *