بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اینزاگی: سبک بازی یوونتوس تغییر کرده است

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۴
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (یکشنبه) در هفته نهم سری A ایتالیا پذیرای یوونتوس خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما در فرم و شکل خوبی پا به این بازی می‌گذاریم. ما پنج پیروزی متوالی کسب کرده‌ایم اما مصدومانی در ترکیب‌مان داریم؛ با این وجود بازیکنان‌مان آماده‌ هستند و خوب تمرین کرده‌اند. همه ما به اهمیت دربی ایتالیا واقف هستیم، اینکه این بازی برای ما، برای باشگاه و برای هواداران چه معنا و مفهومی دارد. ما تازه در هفته نهم سری A هستیم و به طور حتم این بازی سرنوشت‌سازی نخواهد بود. دو تیم بزرگ فردا به مصاف هم می‌روند و به نظرم بازی متعادلی خواهد شد. آنها دو روز پیش در مصاف با اشتوتگارت اولین شکست فصل‌شان را تجربه کردند و از حیث گل خورده (تنها یک گل خورده) بهترین تیم اروپایی هستند.

وی تصریح کرد: یوونتوس با جذب بازیکنان جدید سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌ و از تیم‌شان خوشم می‌آید. آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و در تمام طول فصل یکی از شخصیت‌‌های اصلی داستان (یکی از مدعیان قهرمانی) خواهند بود. ما برای مقابله با آنها نیاز به اینتری فوق‌العاده داریم. اینکه موتا، اینتر و ناپولی را مدعیان اصلی قهرمانی در سری A دانسته، باید بگویم که تیم‌های زیادی در کورس قهرمانی هستند، چون رقبای ما سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌ و اختلاف‌شان با ما را کم کرده‌اند. به اعتقاد من این فصل از سری A فصلی متعادل خواهد شد.

سرمربی ایتالیایی اینتر تصریح کرد: سبک بازی یوونتوس تغییر کرده است. من برای آلگری به انداره تیاگو موتا احترام زیادی قائل هستم اما بازی مقابل بولونیای موتا همیشه دشوار بوده است. حالا او ماجراجویی‌اش با یوونتوس را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده و تیم تحت‌هدایت او بسیار رقابتی خواهد بود.موتا: با 200 درصد توان به مصاف اینترِ قدرتمند می‌رویم

اینزاگی که برای بازی فردا هافبک ترکیه‌ای‌اش را در اختیار نخواهد داشت، اظهار داشت: ما می‌دانیم که هاکان چالهان‌اوغلو برای ما چه کارهایی می‌تواند بکند، او بازیکنی در کلاس جهانی است. در حالت عادی جانشین او کریستین اصلانی است و اگر او در وضعیت مناسبی باشد، فردا بازی خواهد کرد. اصلانی در طول این سال‌ها پیشرفت زیادی کرده است. او پیش از بازی با رُم مصدومیتی داشت و ما پیش از بازی فردا وضعیتش را ارزیابی خواهیم کرد.

اینتر که در حال حاضر با 17 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی سری A و پشت‌سر ناپولی 19 امتیازی و بالاتر از یوونتوس 16 امتیازی است، از ساعت 20:30 فردا (یکشنبه – به وقت تهران) در ورزشگاه سن‌سیرو به دیدار بانوی پیر می‌رود.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» پیش‌بینی کرده که اینزاگی در بازی با یوونتوس قصد دارد از زوج لائوتارو مارتینس و مارکوس تورام در خط حمله تیمش استفاده کند و به این ترتیب مهدی طارمی نیمکت‌نشین خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *