بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دفاع قاطعانه اینزاگی از عملکرد لوکاکو در بازی های ملی

سیمونه اینزاگی : از گلزنی لوکاکو برای بلژیک خوشحالیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۴

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل فیورنتینا گفت بازگشت لوکاکو به گلزنی امیدهای نراتزوری برای عبور از مشکلاتی که در زدن ضربات آخر داشت را افزایش داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل فیورنتینا گفت بازگشت لوکاکو به گلزنی امیدهای نراتزوری برای عبور از مشکلاتی که در زدن ضربات آخر داشت را افزایش داده است.

به گزارش پارس فوتبال، اینتر فردا در هفته بیست و هشتم سری آ در خانه‌اش جوزپه مه‌آتزا میزبان فیورنتینا است.

اینتر که در حال حاضر در رتبه سوم جدول سری آ قرار دارد بازی قبلی خود پیش از فیفا دی مارس را با شکست 1-0 مقابل یوونتوس در دربی ایتالیا به پایان رساند و مصمم است در بازگشت به سری آ با پیروزی مقابل فیورنتینا با روحیه بالاتری فصل را ادامه بدهد.

سیمونه اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتی خود تایید کرد که نراتزوری در بازی‌های اخیرش در گلزنی ضعف داشته و با وجود خلق موقعیت‌های متعدد در ضربات آخر ناکام بوده است. او گفت گلزنی‌های روملو لوکاکو برای تیم ملی کشورش بلژیک او و اینتر را به عبور از این مشکل امیدوار کرده است.

اینتر در فیفادی مارس چند بازیکن از دست داد. نظر اینزاگی درباره این فیفادی؟

ما چالهان‌اوغلو را از دست دادیم ولی در هفته‌های آینده تعداد بازی‌ها آنقدر زیاد است که همیشه با ریسک بازیکن از دست دادن مواجهیم. به جز هاکان ما اشکرینیار و دی‌مارکو را هم در اختیار نداریم. فعلا فقط به بازی فردا مقابل فیورنتینا فکر می‌کنیم. فکر کردن به بازی‌های بعدی از الان بی‌فایده است.

چالهان‌اوغلو چه مدت غایب است؟ نبود او چقدر به اینتر ضرر می‌زند و انتظار شما از بروزوویچ چیست؟

ما می‌دانیم هاکان برای تیم چقدر مهم است. این درباره اشکرینیار و دی‌مارکو هم صادق است. ما و تیم پزشکی هر روز وضعیت آنها را زیر نظر داریم و سعی می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن برگردند. ولی ما در همین پست بروزوویچ را داریم که از فیفادی با آمادگی کامل برگشته است.

فیورنتینا یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر سری آ است. برنامه اینتر برای بازی فردا؟

می‌خواهیم مقابل هواداران‌مان عملکرد خوبی نمایش بدهیم. مقابل تیمی از نظر جسمانی قوی و باانگیزه بازی می‌کنیم که چه در اروپا و چه در جام حذفی ایتالیا خوب کار می‌کند. آنها به خصوص در چند ماه اخیر عالی بوده‌اند و ما هم باید در اوج باشیم.

مشکل اینتر در ضربات آخر در بازی‌های اخیر

بازگشت لوکاکو خیلی مهم است. او برگشته و برای تیم ملی کشورش چند گل زده و ما از این بابت خوشحالیم. شکی نیست که در بازی‌های اخیر خیلی موقعیت ساختیم ولی نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. ولی مطمئنم این مشکل حل می‌شود چون در حال کار کردن روی این ضعف هستیم. ما ژکو و کورئا و لائوتارو را هم داریم. من مطمئنم مشکلی نخواهیم داشت.

باستونی و گوسنس کاملا آماده هستند؟

بله. آن‌ها در دو روز اخیر در تمرین‌های ما از اول تا آخر شرکت داشتند. تا قبل از بازی با فیورنتینا تمرین دیگری خواهیم داشت و باید ببینیم آیا می‌توانیم آن‌ها را به بهترین آمادگی ممکن برسانیم؟ بعد تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *