بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شانس بیشتر رئال مادرید نسبت به بارسلونا برای جذب ارلینگ هالند / اسکای

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۸

طرفداری | ارلینگ هالند، هدف بزرگ خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا است. انتقال این ستاره نروژی به بارسلونا، یک رویا برای هواداران کاتالان محسوب می‌شود. با این حال، به دلایل مختلف از جمله قرارداد طولانی‌مدت هالند با منچسترسیتی و مشکلات مالی آبی‌واناری‌ها، این انتقال در حال حاضر غیرممکن به نظر می‌رسد.

طبق گزارش اسکای، هالند به اسپانیا علاقه زیادی دارد و در آینده ممکن است به لالیگا بپیوندد. او حتی در خلوت، آرزوی بازی در لالیگا را دارد و خیلی وقت‌ها در ماربلای اسپانیا تمرین می‌کند. با این حال، در حال حاضر رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بارسلونا برای جذب این ستاره دارد، چون بارسلونا همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و همین امر انتقال یک بازیکن بزرگ مانند هالند را برای آن‌ها بسیار دشوار کرده است. لاپورتا اگر چه به هالند علاقه زیادی دارد، اما در حال حاضر به طور فعال روی این انتقال بزرگ کار نمی‌کند.

از طرفی، با وجود روبرت لواندوفسکی، بارسلونا در خط حمله مشکلی ندارد. قرارداد لواندوفسکی نیز به گونه‌ای تنظیم شده که در صورتی که او در نیمی از بازی‌های فصل شرکت کند، به صورت خودکار تا سال 2026 تمدید خواهد شد.

بارسلونا در گذشته نیز یکی از گزینه‌های هالند بود. زمانی که هالند جوان‌تر بود، به همراه پدر و نماینده‌اش با لاپورتا ملاقات کرد. اما در نهایت، او تصمیم گرفت به منچسترسیتی و زیر نظر پپ گواردیولا بازی کند.

سیتیزن‌ها تمایل زیادی به حفظ هالند دارند و مذاکرات برای تمدید قرارداد او در جریان است. نتیجه این مذاکرات هنوز مشخص نیست.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *