بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رافینیا: شش ماه پیش حاضر نبودم در پست‌های مختلف بازی کنم؛ به خاطر نحوه رفتارم کاپیتان شدم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۳

طرفداری | رافینیا، وینگر برزیلی بارسلونا در فصل جاری در پستی غیرتخصصی درخشان ظاهر شده و یکی از ستاره‌های تیمش بوده است.

رافینیا در مصاحبه جدید خود در مورد فرم فوق‌العاده‌اش در فصل جاری و همچنین بستن بازوبند کاپیتانی بارسلونا صحبت کرد. رافینیا در فصل جاری، در 11 بازی برای بارسلونا 6 گل زده و 5 پاس گل داده است. او در مورد فرم عالی خود گفت:

در یکی از بهترین لحظات دوران حرفه‌ای خود قرار دارم، می‌توانم این مسئله را تضمین کنم. زمانی که تا الان در بارسلونا سپری کرده‌ام، به من کمک زیادی کرده است. تغییر ذهنیت برای وفق پیدا کردن با بازی در سایر پست‌ها، برای این که بتوانم بازی کنم ضروری بود و من موفق شدم. در ابتدا، وقتی به من گفته شد باید در جناح چپ یا مرکز بازی کنم، واکنش خوبی نداشتم اما به این درک رسیدم که برای بازی در بارسلونا یا تیم ملی، باید وفق پیدا کنم. شش ماه پیش، حاضر نبودم در پست دیگری بازی کنم. روی بازی در سمت راست وسواس داشتم چون در این پست بیش از همه احساس اعتماد به نفس می‌کردم. اگر توانایی بازی در پست‌های مختلف را داشته باشید، این یک مزیت برای شماست چون به شما اجازه می‌دهد زمان بیشتری بازی کنید. کاپیتانی؟

اگر به عنوان کاپیتان بارسلونا انتخاب شدم، به خاطر نحوه رفتار و کنار آمدنم با همه بود. نقش من به عنوان کاپیتان این است که به کسانی که تازه به باشگاه آمده‌اند، کمک کنم. مهم نیست آن‌ها بازیکنانی جوان از آکادمی هستند یا خریدهای جدید، به آن‌ها کمک می‌کنم هر چه سریع‌تر با تیم وفق پیدا کنند. گل رافینیا مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *