بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علاقه منچستریونایتد به توماس توخل؛ تکلیف تن هاخ به زودی مشخص می‌شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۱

طرفداری | منچستریونایتد دیگر امیدی به تن هاخ ندارد و احتمالا او را طی روزهای آینده برکنار خواهدکرد.

درحالی که پس از تساوی منچستریونایتد و استون ویلا، همه منتظر خبر اخراج اریک تن هاخ بودند، این اتفاق رخ نداد و سرمربی هلندی هم‌چنان عهده‌دار مسئولیت فنی شیاطین سرخ است. با این حال، برهیچ‌کس پوشیده نیست که تن هاخ حالا بیش از هرزمان دیگری خطر اخراج را احساس می‌کند و می‌داند که ممکن است طی روزهای آینده شغل خود را از دست بدهد. 

به گزارش ساموئل لاکهرست، منچستریونایتد به جذب توماس توخل به عنوان جانشین اریک تن هاخ علاقه دارد. هرچند شیاطین سرخ مربیانی که درحال حاضر مشغول به فعالیت هستند را نیز تحسین می‌کنند، اما دردسترس بودن توخل و هم‌چنین تمایل خود او به کار در اولدترافورد، این سرمربی آلمانی را به گزینه‌ای ایده‌آل برای سران منچستریونایتد تبدیل کرده‌است. توماس توخل در تابستان 2024 نیز با مالکان یونایتد دیدار کرده‌بود اما روند گفتگوهای دوطرف پس از تمدیدشدن قرارداد اریک تن هاخ، متوقف شد.

پس از ثبت ضعیف‌ترین شروع منچستریونایتد در لیگ طی 35 سال اخیر، مدیران باشگاه قصد دارند روز سه‌شنبه همین هفته، جلسه‌ای را با تن هاخ برگزار و احتملا تصمیم نهایی خود را به اطلاع این سرمربی برسانند. منچستریونایتد در حال حاضر با کسب تنها 8 امتیاز از هفت بازی، در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *