بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی دایی: اگر حرف‌هایت را ثابت کردی من از فوتبال می‌روم/ دولتی که بروی مصلی گدایی کنی تا تیم بگیری، تمام شد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ | ۶:۵۸

اختلافات محمد مایلی کهن و علی دایی سال ۹۲ به جایی رسید که طرفین حتی کنار زمین هم با یکدیگر تقابل داشتند! در جریان بازی پرسپولیس و صبا، برای لحظاتی میان مایلی‌کهن و دایی لب خط اصطکاک ایجاد شد و موضوع بازتاب وسیعی در رسانه‌ها پیدا کرد. علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس در پایان آن مسابقه حرف‌های بسیار تندی بر زبان آورد که خلاصه آن‌ها را دوباره برایتان به رشته تحریر در آورده‌ایم:

  • در فوتبال ما آقایان راحت می‌توانند چشم خود را ببندند و دهانشان را باز کنند. آقای عزیز! حرف‌هایی می‌زنی که نمی‌توانی آن‌ها را ثابت کنی.
  • این آقا ‌حرف‌هایی در مورد من زده که مطمئن باشید تا آخرین کلمه‌اش را پیگیری می‌کنم و این دفعه مانند سنوات قبل کوتاه نخواهم آمد. اگر نیاز باشد خودم نزد رئیس قوه قضاییه و یا هر کس دیگری که لازم است، می‌روم و این بار تقاضای اشد مجازات را برای مایلی‌کهن دارم.
  • ایشان به همه تهمت زده است. هنگامی که خودش مربی تیم ملی بود، یک دکتر که از بستگان ایشان محسوب شده و سرباز هم بود، همه جا با تیم ملی می‌رفت و حتی در مسافرت‌های خارجی هم حضور داشت. این آقا در زمان جنگ هم دنبال معافی گرفتن بود ولی همان زمان برادر من در جبهه حضور داشت.
  • من و اعضای کادر فنی پرسپولیس کجا ۵میلیارد تومان گرفته‌ایم؟ در مورد مالیات هم بیاید و بگوید من کجا مالیات نداده‌ام یا کم مالیات داده‌ام؟ اگر توانستی یکی از این حرف‌ها را ثابت کنی من همین امروز فوتبال را کنار می‌گذارم اما اگر نتوانستی حرف‌هایت را اثبات کنی، مرد باش و از این فوتبال برو.
  • دولت عوض شده (منظور علی دایی روی کار آمدن دولت اول حسن روحانی در شهریور سال ۹۲ بود) و دیگر آن زمان که کسی در مصلی گدایی مربی‌گری کند و تیم بگیرد، تمام شده است.
  • در مورد حرف‌های آقای مایلی‌کهن که گفته من هکتار هکتار زمین گرفته‌ام اولا باید بگویم اگر علی دایی زمین نداشته باشد چه کسی باید داشته باشد؟ البته ایشان ثابت کند من این زمین‌ها را از کجا و از چه کسی گرفته‌ام؟ هرچه داشتم با پول خودم بوده و از هیچ ارگان دولتی زمین نخریده‌ام. یک ریال وام بانکی نگرفته و از هیچ رانتی هم استفاده نکرده‌ام. البته در طرف دیگر، آدم‌هایی هم پیدا می‌شوند که در نمایشگاه کتاب دنبال تیم می‌گردند! من واقعا مانده‌ام این آقا با چه کارنامه‌ای حرف می‌زند!
  • زمانی که این آقا دنبال معافی خود بود، برادر من در جبهه‌ها با دشمن می‌جنگید.

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: اگر حرف‌هایت را ثابت کردی من از فوتبال می‌روم/ دولتی که بروی مصلی گدایی کنی تا تیم بگیری، تمام شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *