بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورایس: دربی اصفهان همیشه جذاب بوده/ باید احساساتمان را کنترل کنیم و خوشحال باشیم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۳

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان امشب در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: یک بازی جذاب داریم، دربی اصفهان زیبا است و هر ۲ تیم سعی می‌کنند، تیم خوبی داشته باشند؛ همیشه دربی اصفهان جذاب و با احساس بوده است، به نظر من بازی و دربی جذابی خواهد بود.

وی ادامه داد: باید از باشگاه ذوب‌آهن بابت امکانات و ورزشگاه که در اختیار ما گذاشتند، تشکر کنم، آرزو می‌کردم هر ۲ تیم برنده این بازی باشند؛ هواداران و کارکنان ذوب‌آهن را خیلی دوست دارم، سعی می‌کنم بازی‌های داخل فولادشهر را ببینم و همیشه استقبال گرمی از کارکنان باشگاه ذوب‌آهن دیده‌ام.

مورایس در مورد وضعیت خط حمله این تیم گفت: همیشه کار می‌کنیم تا بازیکنان تأثیرگذار باشند، برخی مواقع ۲ شوت و ۲ گل زدیم؛ فوتبال بازی غیرقابل پیش‌بینی است و در هر بازی متفاوت است، امیدوارم در بازی بعدی از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: آرزو می‌کنم بازی خوبی برای هر ۲ تیم باشد، یک بار دیگر بابت هوادار فوت شده ملوان تسلیت می‌گویم، فوتبال برای شادابی و لذت کنار یکدیگر است و بازی باید لذت‌بخش باشد؛ باید احساساتمان را کنترل کنیم و خوشحال باشیم و لذت ببریم، در حالی که زنده هستیم، جشن بگیریم، متاسفم در بازی حضور داشتم که یک هوادار جان خود را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *