بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاراته قهرمانی آسیا| صادقی به رده‌بندی رسید؛ زند حذف شد

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۱
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم بیستمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، از بامداد امروز(شنبه) در شهر هانگژو چین با برگزاری رقابت‌های کاتای انفرادی آقایان و بانوان پیگیری شد و فاطمه صادقی به دیدار رده‌بندی راه یافت و علی زند از دور مسابقات کنار رفت.مدال برنز کاتای تیمی آقایان و بانوان در آسیا

 

فاطمه صادقی در کاتای انفرادی بانوان،  در دور نخست با امتیاز 39 بر 37.6 توراکولو از ازبکستان را برد و در دور دوم نیز 38.8 بر 36.9 مقابل پوتئا نماینده کامبوج پیروزی شد. او در مرحله نیمه‌نهایی با امتیاز 39.4 بر 40.7 مغلوب لائو از هنگ‌کنگ شد و از راهیابی به دیدار نهایی بازماند تا روز یکشنبه برای کسب نشان برنز به روی تاتامی برود. 

در کاتای انفرادی مردان، علی زند در دور نخست با امتیاز 39.3 بر 40.6 مغلوب کاکرو نیشی‌یاما از ژاپن شد. با راهیابی کاتاروی ژاپنی به فینال، زند در جدول شانس مجدد به مصاف کاتشووا از قزاقستان رفت که در این دیدار نیز 38.8 بر 40.4 نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت. 

پیش از این و در کاتای تیمی آقایان و بانوان، نمایندگان کشورمان موفق به کسب مدال برنز شده بودند و  در ادامه مسابقات و از دقایقی دیگر رقابت‌های کومیتهی تیمی آقایان و بانوان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *