بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناگلزمان: بازی اسپانیا – آلمان یک فینال نیست؛ تمرکز من روی جمال قرار دارد نه یامال!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۳

طرفداری | نشست خبری یولیان ناگلزمان پیش از دیدار اسپانیا – آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴، با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران برگزار شد. 

به گزارش سایت رسمی یوفا، سرمربی مانشافت، در این نشست خبری گفت:

آمادگی کامل: 

روند آماده‌سازی ما تکمیل شده است؛ امیدوارم این‌طور یاشد. ما ترکیب اصلی و ذخیره را مشخص کرده‌ایم. دیروز جلسات انفرادی زیادی داشتیم و به تماشای ویدیوهای بسیاری پرداختیم. به خوبی آماده‌ایم و مطمئنیم که می‌توانیم عملکردی خوب ارائه دهیم.

دیدگاه درباره اسپانیا:

این یک فینال نیست، بلکه مرحله یک‌چهارم نهایی است. ما می‌خواهیم یکی از تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی باشیم. اسپانیا هم می‌خواهد قهرمان شود، بنابراین فردا بازی سختی خواهد بود. هر دو تیم در حفظ توپ و ضدپرس خوب هستند و هر دو می‌توانند حریف خود را تحت فشار قرار دهند. پیروزی در نبردهای تن به تن فردا، اهمیت زیادی دارد.

درباره لامین یامال:

او این اواخر، ثبات زیادی در عملکردش داشته است. وظیفه‌ یامال، حفظ این ثبات است. او به وضوح دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است؛ به‌ویژه در نبردهای تک به تک. و فقط 16 سال سن دارد! تنوع بازی او باعث می‌شود تا همیشه نتوانید مقابلش دفاع کنید. او بازیکن جالبی است و برای بینندگان بی‌طرف، تماشایی است. با این حال، تمرکز من نه روی یامال، بلکه روی جمال (موسیالا) است.

اهمیت بازی:

بدون شک این یکی از مهم‌ترین بازی‌هاست؛ اما آماده‌سازی‌ ما، مانند بازی‌های قبلی بوده است. همه چیز یکسان مانده است. این موضوع ربطی به خرافات ندارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *