بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درگیری دکلان رایس با سرمربی اسلواکی: خفه شو، کچل عوضی! + عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ | ۲:۰۹

طرفداری | دکلان رایس هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس پس از پایان بازی برابر اسلواکی با سرمربی حریف درگیر شد.

به گزارش دیلی میل، دکلان رایس، هافبک تیم ملی انگلیس، پس از پیروزی 2-1 این تیم در وقت‌های اضافه مقابل اسلواکی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 با سرمربی حریف درگیر شده است. درگیری که شروع‌کنندۀ آن فرانچسکو کالزونا، سرمربی اسلواکی بوده است. تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که دکلان رایس پس از پایان بازی در حال دست دادن با بازیکنان حریف است و سپس به سراغ کالزونا، سرمربی اسلواکی می‌رود که با او هم دست بدهد اما کالزونا که مشغول صحبت با داور ترکیه‌ای است، دست هافبک انگلیس را پس زده و او را به عقب هل می‌دهد.

ستاره 25 ساله انگلیس به این حرکت واکنش تندی نشان داد و با عصبانیت و توهین دوباره به سمت سرمربی اسلواکی می‌رود. در این هنگام، ایوان تونی، هم‌تیمی رایس به سمت این درگیری می‌رود تا فورا دکلان را از سرمربی و بازیکنان اسلواکی جدا کند. هافبک سه‌شیرها که هنوز از رفتار کالزونا ناراحت است با عصبانیت سر سرمربی حریف فریاد می‌کشد و می‌گوید:

ساکت شو لعنتی. خفه شو دیگه کچل عوضی!

پس از این درگیری، رایس و تونی از کنار سرمربی اسلواکی دور می‌شوند و با هم به شادی و خوشحالی به خاطر پیروزی انگلستان مقابل اسلواکی مشغول می‌شوند. هنوز مشخص نیست که چه چیزی کالزونا را عصبانی کرد و او را به صحبت با داور پس از سوت پایان بازی واداشت و اینکه چرا او به این شکل هافبک تیم ملی انگلیس را هل می‌دهد.

تصاویر درگیری دکلان رایس با سرمربی اسلواکی

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *