بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کار دشوار بایرن مونیخ برای فروش لئون گورتسکا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۴

طرفداری | مکس ابرل عضو هیئت‌مدیره بایرن مونیخ به دنبال اصلاح ساختار حقوقی این باشگاه است و قصد فروش برخی از بازیکنان با حقوق بالا را دارد. به همین خاطر نام برخی ستارگان باواریایی‌ها در فهرست فروش‌شان قرار گرفته است، هر چند برخی از آن‌ها چندان تمایلی به جدایی ندارند.

به گزارش فیلیپ کسلر و مانوئل بونکه از TZ؛ نام لئون گورتسکا در فهرست فروش بایرن مونیخ قرار گرفته؛ اما مشکل این است تاکنون هیچ باشگاهی به جذب این بازیکن 29 ساله علاقه‌ای نشان نداده است. در واقع گورتسکا در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی گذشته نیز در فهرست فروش باواریایی‌ها حضور داشت؛ اما برای او هیچ خریداری پیدا نشد.

علاوه بر این، قرارداد گورتسکا با بایرن مونیخ تا سال 2026 اعتبار دارد و هنوز دو فصل دیگر از آن باقی‌مانده است. همچنین او یکی از پر درآمدترین بازیکنان این باشگاه محسوب می‌شود و به همین خاطر، چندان انگیزه‌ای برای جدایی ندارد. 

سران بایرن مونیخ می‌دانند که نمی‌توانند بازیکنان را مجبور به جدایی کنند؛ اما افزایش رقابت در خط هافبک و کم شدن شانس گورتسکا برای قرارگیری در ترکیب اصلی، می‌تواند باعث جدایی او شود. هر چند گفته می‌شود گورتسکا وقتی در ترکیب اصلی حضور نداشته باشد، باعث ناآرامی رختکن می‌شود و یولیان ناگلزمان نیز به همین خاطر او را به اردوی تیم ملی آلمان در یورو 2024 دعوت نکرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *