بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرنوشت مبهم مس رفسنجان؛ چند بازیکن موثر در آستانه جدایی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۹

طرفداری | درکنار مسائل خارج از زمین و حواشی و اخبار فساد، بنظر می‌رسد اوضاع فنی مس رفسنجان هم نامشخص است.

به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم مس‌ رفسنجان در آغاز لیگ بیست‌وسوم کار خود را با ساکت الهامی شروع کرد اما نتایج ضعیف در نیم فصل اول، مدیران را مجاب کرد که با او قطع همکاری کنند. مس در نیم فصل اول فقط ۱۲ امتیاز کسب کرد. مدیران این باشگاه در تعطیلات نیم فصل به دنبال جذب سرمربی جدید بودند که ابتدا با سعید دقیقی سرمربی کنونی شمس آذر قزوین هم به توافق رسیده‌اند، اما این انتقال انجام نشد. در نهایت مسی‌ها به دنبال کاپیتان و سرمربی سابق سپاهان رفتند. با آمدن محرم نویدکیا نارجی‌پوشان جان دوباره‌ای گرفته و توانستند امتیازات از دست نیم فصل اول را جبران کنند. آنها حتی تا فینال جام حذفی نیز پیش‌روی کرده اما با شکست مقابل سپاهان در فینال، از رسیدن به جام قهرمانی بازماندند.

پس از اتمام فصل، محرم نویدکیا خواهان جذب بازیکن مورد نظرش است تا بتواند فصل جدید را با قدرت شروع کند. شنیده‌ها حاکی است نویدکیا با مدیران مس‌رفسنجان در خصوص بودجه باشگاه و شرایط نقل و انتقالات گفت‌وگویی داشته تا شرایط را برای بستن تیمش ارزیابی کند. اکنون با اتمام لیگ بیست‌وسوم، قرارداد برخی بازیکنان با مس به پایان رسیده که یکی از این نفرات، محمدمهدی محبی وینگر جوان رفسنجانی‌هاست که با تیم‌های مطرح لیگ برتر مذاکراتی داشته است. از سوی دیگر، فرشید باقری هافبک با تجربه مس نیز با تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال در حال مذاکره است تا تیم خود را برای فصل آینده مشخص کند. همچنین منتظر محمد که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان مس در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم بود، با اتمام قرارداد قرضی‌اش به استقلال برمی‌گردد و بنظر نمی‌رسد رفسنجانی ها فعلا برنامه‌ای برای دائمی کردن قرارداد هافبک جوان عراقی داشته باشند.

باید دید در نهایت اوضاع مدیریت، کادرفنی و بازیکنان مس رفسنجان برای فصل پیش‌رو به چه شکل جلو می‌رود. هرچه هست وضعیت برای تیمی که طی فصول گذشته چه با محمد ربیعی چه با محرم نویدکیا از تیم‌های قابل احترام لیگ بوده‌است به‌شدت نامشخص است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *