بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی اوکراین: شایسته این پیروزی بودیم؛ خوشحالم که رقابت خوبی بین دروازه‌بان‌های تیم در جریان است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۳

طرفداری | در دور دوم مرحله گروهی یورو 2024، اوکراین به مصاف اسلواکی رفت و با نتیجه 2-1 پیروز شد. سرگی ربروف، سرمربی تیم ملی اوکراین در نشست خبری پس از این دیدار گفت:

برای بازیکنانم خیلی خوشحالم. خیلی خوب به دریافت گل واکنش نشان دادیم. در بین دو نیمه چندین چیز را در پرس از بالای خود تغییر دادیم. بازیکنانی که به عنوان تعویضی به میدان آمدند، بازی ما را بهبود دادند. مهم‌تر از همه، روحیه خود را نشان دادیم. واقعاً برای تغییر نتیجه تلاش کردیم و شایسته این پیروزی بودیم. مقابل رومانی عملکرد بسیار بدی داشتیم اما آن‌ها روحیه متفاوتی نشان دادند و لایق پیروزی بودند. باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم اما این پیروزی برای تیم و کشورمان بسیار مهم بود. تغییر دروازه‌بان تیم؟

خوشحالم که رقابت خوبی بین دروازه‌بان‌های تیم در جریان است. آناتولی تروبین پس از عملکرد درخشان خود در دیدار دوستانه مقابل آلمان، لایق بازی کردن بود. او بسیار آرام بود و حتی در بازی قبلی نیز می‌توانست فیکس باشد.

یارمولنکو چهارمین یوروی خود را بازی می‌کند اما تیمی جوان و بازیکنانی داریم که به این سطح و استادیوم‌هایی که پر هستند، عادت ندارند. مهم بود که در بازی دوم واکنش متفاوتی داشته باشیم و شایسته کسب سه امتیاز بودیم. بازیکنان احتمالاً اندکی جشن بگیرند اما فردا به تمرینات باز می‌گردیم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *