بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلافوئنته: مطمئنم هیچ تیمی بهتر از اسپانیا نیست؛ عدالت را مقابل آلبانی رعایت می‌کنیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ | ۲:۱۳
بدون تصویر

طرفداری | با یک نمایش مسلط و تهاجمی، اسپانیا توانست 1-0 ایتالیا را شکست دهد تا به‌عنوان صدرنشین از گروه مرگ بازی‌های یورو 2024 صعود کند.

به گزارش آاس، لوئیس دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی مهم تیمش مقابل ایتالیا در نشست خبری پس از بازی گفت:

بابت نتیجه مفتخرم چون قهرمان اروپا را شکست دادیم. بازی خیلی سختی بود و سخت است احساساتم را نادیده بگیرم. من مطمئنم که هیچ تیمی بهتر از ما نیست. ما از نظر فیزیکی، تکنیکی و تاکتیکی برتر بودیم و با قدرت‌مان توانستیم حریف را خنثی کنیم. می‌خواهیم پیشرفت کنیم اما بیش از حد بلندپرواز نمی‌شویم.

اسپانیا صدرنشینی‌اش قطعی شده و در بازی بعدی به مصاف آلبانی می‌رود؛ تیمی که برای صعود می‌جنگد و از آن سو نتیجه بازی حساس ایتالیا و کرواسی می‌تواند به بازی اسپانیا مرتبط شود. سرمربی لاروخا در این خصوص گفت:  

بازی بعدی به ما فرصت تجدید قوا می‌دهد اما قرار نیست به هیچ طرفی ارفاقی کنیم. اگرچه برخی بازیکنان که شایسته بازی کردن هستند، فرصت بازی خواهند داشت. ما سعی می‌کنیم عدالت در حق همه رعایت شود و در عین حال تیمی سطح بالا و قوی مقابل آلبانی روانه میدان کنیم.  

دلافوئنته درباره غیبت ناچو هم صحبت کرد:

دیشب ناچو دچار مشکل شد و گفت احساس ناراحتی‌اش طوری است که نمی‌تواند بازی کند. نمی‌خواستیم روی او ریسک کنیم و از طرفی لاپورت هم بازیکنی استثنایی است که عملکردی عالی و رضایت‌بخش داشت.  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *