بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اکبری: هیچ وقت بدون امید و برای باخت وارد زمین نمی‌شویم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۳

تیم ملی والیبال ایران امروز (پنجشنبه – ۳۱ خرداد) دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها را مقابل هلند برگزار کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

پیمان اکبری پس از این دیدار با بیان اینکه به مردم عزیزمان سلام و تبریک عرض می‌کنم و به بازیکنان خوب‌مان خسته نباشید می‌گویم که بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند و در نهایت برنده بازی شدند، تأکید کرد: با توجه به اینکه روز گذشته پنج ست بازی سنگین با تیم آمریکا داشتیم، بازیکنان‌مان امروز هم با روحیه خیلی خوب مقابل هلند صف‌آرایی کردند. طبیعی بود گاهی فراز و نشیب داشته باشیم. زمانی که عقب افتادیم سعی کردیم روحیه بازیکنان‌مان را حفظ کنیم و مواقع فشار تمرکزشان را از دست ندهند. امروز در مجموع عملکردشان خیلی خوب بود. کارهایی را که انتظار داشتیم و برنامه‌ریزی‌ کرده بودیم، انجام دادند.

وی ادامه داد: از نظر فنی در حمله و دفاع روی تور نسبت به تیم هلند عملکرد خوبی داشتیم. همه می‌دانیم بازیکنی مثل نیمیر عبدالعزیز یکی از بهترین‌های دنیاست که امروز سعی کردیم برنامه‌ای خوب برایش پیاده کنیم و تا جایی که امکان دارد، کنترلش کنیم. گاهی موفق بودیم و گاهی نه، اما از قبل انتظار داشتم بیشترین امتیاز را از حمله بگیریم و تمرکز خوبی روی سرویس داشتیم. سرویس را جاهایی که نیاز داشتیم زدیم و در نهایت برنده بازی شدیم.

اکبری به فشردگی مسابقات اشاره و بیان کرد: کمتر از ۲۴ ساعت برای این بازی زمان داشتیم و کمتر از ۱۸ ساعت تا بازی بعدی زمان داریم. سعی می‌کنیم بچه‌ها را ریکاوری و آماده کنیم. امیدوارم فردا مقابل فرانسه هم عملکرد خوبی داشته باشیم. قطعاً تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که امیدوار به برد فرانسه است، بیان کرد: هیچ وقت بدون امید و برای باختن وارد زمین نمی‌شویم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم برنده شویم.

اکبری در مورد واکنش‌های خود کنار زمین که با هیجان با بازیکنان صحبت می‌کرد، گفت: طبیعی است بازیکنان خیلی وقت‌ها به من نگاه می‌کنند. من هم باید با بازیکنان شادی و انرژی خود را با آنها تقسیم کنم. باید تمرکزم را از دست ندهم و در لحظات حساس آنها را به شرایط مسابقه برگردانم.

بیشتر بخوانید: دومین پیروزی والیبالیست‌های ایران مقابل یاران نمیر عبدالعزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *