بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ساوتگیت: خوشحالم کمی دچار مشکل شدیم؛ بازی مقابل پنج مدافع سخت است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۲:۱۷

طرفداری | گرت ساوتگیت در مورد دیدار انگلیس و صربستان صحبت کرده است. 

پیروزی سه‌شیرها مقابل صربستان در یورو 2024، چهارمین تورنمنت گرت ساوتگیت است که با برد آغاز می‌شود. او جام جهانی 2018 و 2022 را در کنار یوروی 2020 با برد شروع کرد. تیم ملی انگلیس طی 5 بازی اخیر خود در مراحل گروهی یورو کلین‌شیت کرده که یک رکورد محسوب می‌شود. ساوتگیت در مورد پیروزی 1-0 تیمش مقابل صربستان گفت:

صربستان تیم قدرتمندی است. ما مجبور شدیم به دردسر بیوفتیم که فکر می‌کنم برای ما خیلی خوب است. اینکه توانستیم با هم متحد بمانیم و در شرایط فشار، از محوطه جریمه مراقبت کنیم، برای تیم مهم است. تورنمنت‌های ملی به همین شکل می‌گذرد. ما فرصت‌های خوبی برای افزایش اختلاف گل و تمام کردن بازی داشتیم، اما موفق به استفاده از آن‌ها نشدیم. از بسیاری از جنبه‌های بازی، به خصوص نیمه اول، راضی هستم. به نظرم توپ را خیلی خوب به گردش درآوردیم. در نیمه دوم آنقدر که نیاز داشتیم توپ را در اختیار نداشتیم، اما کسب پیروزی و شروع خوبی که داشتیم بسیار مهم است.

سرمربی انگلیس در ادامه به تمجید از جود بلینگام و ترنت الکساندر آرنولد پرداخت:

بلینگام خودش را ثابت کرده است. زمان‌بندی حرکت او، مانند بازی فوق‌العاده‌ای که انجام داد، عالی بود. به نظرم در لحظات مختلف، همه مهاجمان ما خطرناک به نظر می‌رسیدند و تلاششان را برای تیم انجام می‌دادند. امروز نکته کلیدی زدن گل نهایی بود. واکنش خوب دروازه‌بان حریف روی ضربه سر هری کین در دقایق پایانی هم قابل توجه بود. این گل‌ها به مرور زمان به دست می‌آیند، من به گلزنی تیم مطمئن هستم. وقتی مقابل یک تیم با سیستم دفاع پنج نفره بازی می‌کنید، خلق موقعیت آسان نیست، اما ما این کار را انجام دادیم. در نهایت یک گل کافی بود. من از اینکه مجبور شدیم کمی سختی بکشیم خوشحال هستم، این موضوعی است که در طول هفته روی آن تمرین زیادی کرده‌ایم و نسبت به هفته گذشته در این زمینه بسیار بهتر بودیم.

در مورد ترنت الکساندر آرنولد باید بگویم او برای تصاحب جایگاهش بسیار سخت‌کوش بوده است. به نظرم ترنت به خوبی با پست هافبک تطبیق پیدا کرد و آن را متعادل ساخت. او استفاده خوبی از توپ‌هایش داشت و یک ضربه عالی نیز به سمت دروازه ثبت کرد. در نهایت ما به بازیکنان تازه‌نفس نیاز داشتیم و کانر گلگر در این مورد می‌تواند به سرعت به توپ برسد. ما یک تیم متحد هستیم و باید از همه بازیکنان استفاده کنیم.

صربستان 0-1 انگلیس؛ پرواز محتاطانه با بال‌های جود

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *