بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی اسلوونی: بسیاری از بازیکنانم پیش از این، هرگز در چنین تورنمنت بزرگی به میدان نرفته بودند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۴۵

طرفداری | اسلوونی در اولین دیدار مرحله گروهی یورو 2024 عملکرد خوبی داشت و یک تساوی ارزشمند مقابل دانمارک کسب کرد. ماتیاش کک، سرمربی اسلوونی پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و گفت:

وقتی هواداران به این شکل به شما کمک می کنند و در طول روز صورت های خندان زیادی را می بینید، وقتی هواداران رقیب به شما احترام می گذارند، این مسائل مرا خوشحال می کند که بخشی از این تورنمنت هستم. از همه متشکرم. هر دو نیمه بسیار سخت بود و فکر می کنم تساوی نتیجه عادلانه ای است. در نیمه نخست احترام زیادی به دانمارک نشان دادیم و سپس توانستیم در نیمه دوم از بند این احترام خلاص شویم و بازی ما خیلی بهتر به نظر رسید. مقابل تیمی بسیار خوب بازی کردیم.

بسیاری از بازیکنانم هرگز در چنین تورنمنت بزرگی به میدان نرفته بودند. وقتی دیدیم امروز چیزهایی ممکن است، آن ها شروع به بازی کردند. فکر می کم از این بازی چیزهایی یاد خواهیم گرفت. وقتی این تیم در دومین یا سومین تورنمنت بزرگ خود بازی کند، آن ها بسیار قوی تر از الان خواهند بود. اگر دروازه بانی چون یان اوبلاک فقط مجبور به انجام یک سیو موقعیت بزرگ بود، این چیزهای زیادی را در مورد عملکرد بازیکنان می گوید. در نیمه اول مشکلاتی داشتیم اما بازیکنان با باوری فوق العاده نسبت به خود، به بازی برگشتند. فقط می توانم به آن ها تبریک بگویم. در نیمه دوم چیزهایی را از نظر تاکتیکی تغییر دادیم، خط هافبک دانمارک را بیشتر پرس کردیم و بازی به سود ما تغییر کرد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *