بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی مدافع پرسپولیس بازیکن استقلال شد/ مهم نیست که قبلا ۶ نشان می دادم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۹

محمدحسین کنعانی‌زدگان اگرچه حالا یکی از مدافعان ثابت پرسپولیس محسوب می‌شود و در تیم ملی هم حضور دارد ولی اواخر بهار سال ۹۵ توسط علیرضا منصوریان به جمع بازیکنان استقلال اضافه شد و در لیگ شانزدهم آبی‌پوش بود.

کنعانی‌زادگان ۲۷ خرداد ماه سال طی مصاحبه‌ای که در خبر ورزشی منتشر شد با تاکید بر این‌که از پیوستن به استقلال خوشحال است، ادامه داد: وقتی از پرتغال برگشتم قراردادم با پرسپولیس تمام شده بود و به صورت دو ساله راهی ملوان شدم. فراموش نکنید که آقای منصوریان من را از ملوان خرید نه از پرسپولیس. با علی‌آقا در تیم امید کار کرده بودم و از همان زمان دوست داشتم دوباره با ایشان کار کنم. اتفاقا خودش هم به من گفت یک روز شاگردم می‌شوی و کمک می‌کنم تا به بالاترین سطح فوتبال برسی. تفکرات منصوریان شبیه به کیروش است و من می‌توانم از استقلال به تیم ملی برسم.

کنعانی‌زادگان که سابقه حضور در پرسپولیس را قبل از پیوستن به استقلال نیز داشت پیرامون نشان دادن عدد ۶ برای کری خواندن با استقلالی‌ها هنگام حضور در پرسپولیس تصریح کرد: خیلی از بازیکنان عدد ۶ یا ۴ را نشان می‌دهند و این چیز عجیبی نیست ولی فوتبال حرفه‌ای این چیزها سرش نمی‌شود. مهم نیست که من قبلا عدد ۶ را نشان می‌دادم بلکه الان می‌خواهم بهترین نمایش خودم را ارائه کنم. این را هم بگویم که قبل از پیوستن به استقلال سه بار به باشگاه پرسپولیس رفتم اما به من بی‌محلی کردند. بهتر است هواداران پرسپولیس بدانند چه اتفاقی رخ داد.

مصاحبه کنعانی زادگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *