بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بایرن مونیخ و آماده کردن یک پیشنهاد ویژه برای تمدید قرارداد جمال موسیالا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۹:۱۷

طرفداری | از قرارداد جمال موسیالا با بایرن مونیخ هنوز دو فصل دیگر باقی مانده اما از همین حالا گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده او انجام شده است. هر چند به نظر می‌رسد باواریایی‌ها برای اطمینان بیش‌تر به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن هستند.

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ بایرن مونیخ از ماه مارس و آوریل همه چیز را برای تمدید قرارداد جمال موسیالا آماده کرده است. آن‌ها از نظر حقوق یک پیشنهاد «واقعاً ویژه» به این بازیکن خواهند داد.

مذاکرات با ایجنت موسیالا پس از پایان رقابت‌های یورو 2024 از سر گرفته خواهد شد. باواریایی‌ها می‌خواهند هر چه زودتر در ماه‌های آینده قرارداد ستاره‌شان را تمدید کنند تا برای تابستان 2025 مشکلی نداشته باشند، زیرا قرارداد موسیالا تا سال 2026 اعتبار دارد و اگر تمدید نشود، در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی آینده وارد آخرین سال قراردادش خواهد شد.

بسیاری از باشگاه‌ها به ویژه باشگاه‌های انگلیسی نیز به موسیالا علاقه‌مند هستند. آن‌ها وضعیت را زیر نظر دارند و منتظرند ببینند چه اتفاقی می‌افتد. منچسترسیتی از طرفداران سر سخت موسیالا است. او در فصلی که گذشت توانست آمار خوب 13 گل و 8 پاس گل را ثبت کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *