بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حواشی بازی سپاهان – گل گهر؛ دعوای عجیب بازیکنان و وقت‌های اضافه طولانی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۴

طرفداری | دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و گل‌گهر در نیمه‌نهایی جام حذفی با حواشی همراه بود.

تیم‌های فوتبال سپاهان و گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نیمه دوم با حواشی همراه بود.

در ادامه گزیده ای از حواشی بی پایان این بازی را می خوانید:

مارینوس اوزونیدیس و کادر فنی گل‌گهر در اواسط نیمه نخست به شدت به تصمیمات داور معترض بودند که واکنش ناظر بازی را در پی داشت.

کمک‌داور بازی در انتهای نیمه نخست آفساید بازیکن سپاهان را گرفت که اعتراض شدید نیمکت سپاهان را در پی داشت؛ داور به نیمکت سپاهان تذکر داد.

هادی محمدی بعد از به ثمر رساندن گل نخست سپاهان به شدت خوشحالی کرد. در اتفاقی نادر، ناظر بازی در نیمه دوم تصویربردار صدا و سیما را از کنار زمین اخراج کرد.

در اواسط نیمه دوم درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم ایجاد شد که با دخالت داور بازی به پایان رسید. هواداران سپاهان با نور گوشی‌های همراه خود تصاویر زیبایی در ورزشگاه نقش‌جهان ایجاد کردند.

میلاد زکی‌پور بازیکن سپاهان بعد از اخراج توسط داور به شدت معترض بود؛ نیمکت‌نشینان سپاهان نیز به تصمیم داور اعتراض کردند، بنیادی فر همپنین باگناما از گل گهر را نیز اخراج کرد. در لحظات پایانی بازی نیمکت‌نشینان سپاهان به داور چهارم اعتراض می‌کردند که چرا سوت پایان زده نمی‌شود.

در پایان بازی بازیکنان سپاهان از شدت خستگی روی زمین افتادند. پس از پایان بازی درگیری شدیدی بین بازیکنان و اعضای کادر فنی هر دو تیم ایجاد شد. اعضای تیم فوتبال سپاهان به سمت هواداران رفتند و با یکدیگر جشن گرفتند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *