بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایلکای گوندوعان: نباید اسکاتلند را دست کم بگیریم؛ می‌خواهیم باعث افتخار مردممان شویم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۴۵

طرفداری | فردا شب تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه یورو 2024 میزبان اسکاتلند خواهد بود. ایلکای گوندوعان، کاپیتان تیم ملی آلمان همراه یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

انتظار بازی آسانی را ندارم. بسیاری از بازیکنان اسکاتلند را از لیگ برتر انگلیس می شناسم. آن ها تیمی باتجربه هستند. بازی مقابل آن ها سخت خواهد بود. نباید اسکاتلند را دست کم بگیریم. برای آن ها احترام قائلم اما اگر در بالاترین سطح خود بازی کنیم، فکر می کنم شانس خوبی برای پیروزی در بازی فردا داریم. کاپیتان تیم ملی بودن؟

نه تنها رهبری تیم در زمین به عنوان کاپیتان، بلکه همچنین بازی در کنار هم تیمی هایم در کشورم، افتخار بزرگی است. همیشه چنین فرصتی نصیب شما نمی شود. در سال 2006 به عنوان یک نوجوان در فستیوال هواداران آلمان حضور داشتم. حال بخشی از این تیم هستم و نماینده مردم آلمان بودن، یک افتخار است. می خواهیم باعث افتخار مردممان شویم. به ثمر رساندن گل اول در بازی افتتاحیه؟

البته که چنین چیزی را می خواهم. خوشحال می شوم، شاید اگر یکی از هم تیمی هایم گل اول را بزند، خوشحال تر هم شوم. هدف اصلی ما پیروزی در این بازی است. قانون جدید فیفا که فقط کاپیتان حق صحبت با داور را دارد؟

امیدوارم درک کنند که ما انسان هستیم و گاهی واکنش هایی داریم. گاهی ما بهترین رفتار را نداریم. ایده این قانون را می توانم درک کنم. یک داور در کلاس جهانی، این توانایی را دارد که شرایط سخت را ارزیابی و درک کند. شکایت ها به داور بخشی از بازی هستند. عاشق فوتبال هستیم چون تمام احساسات را در خود جای می دهد. با تمام احترامی که قائلم، امیدوارم شاهد کارت زردهای زیادی نباشیم. جو تیم در مقایسه با تورنمنت های قبلی؟

این که سرمربی قوانین مشخصی را وضع کرده، به ما کمک کرد. پس از تجربه های منفی تورنمنت های قبلی، همه می دانند چه چیزی در انتظار است و چه کاری باید انجام دهند. این مسئله به ما حس امنیت می دهد. نتایج بازی های دوستانه خودش گویای روحیه و جو خوب تیم است. مشکلات تیم در نیمه اول بازی دوستانه مقابل یونان؟

این یک نشانه و هشدار برای تیم بود. این به ما نشان داد چه اشتباهاتی را نباید مرتکب شویم. بهتر بود این اشتباهات در بازی های دوستانه رخ دهند تا دیداری چون بازی فردا. نیمه اول پر از اشتباه بود، در بهترین سطح خود نبودیم. این حقیقت که نتیجه را تغییر دادیم، برای همه ما مهم بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *