بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مک آلیستر شایعات را رد کرد: خوشحالم که در لیورپول بازی می‌کنم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۰:۳۳

طرفداری | هافبک آرژانتینی قصد دارد به مسیر پیشرفتش ادامه دهد. 

الکسیس مک آلیستر که تابستان گذشته با 35 میلیون پوند از برایتون به لیورپول پیوست، فصل قابل قبولی با قرمزها گذراند. روزهای گذشته برخی از رسانه‌ها از علاقه مجدد رئال مادرید به هافبک 25 ساله لیورپول خبر داده بودند، با این حال مک آلیستر در مصاحبه با TyC اعلام کرد که با وجود جدایی یورگن کلوپ، به همکاری با باشگاهش ادامه می‌دهد. او گفت:

در یک مقطع با یورگن کلوپ همدیگر را در آغوش گرفتیم و او به من گفت «حیف شد تنها یک سال با هم بودیم»، اما این تجربه اعتماد به نفس زیادی برای آینده و هر آنچه در پیش است به من داد. او چیزی را به من گفت که خودم هم می‌دانستم، اینکه در باشگاه مناسبی برای ادامه پیشرفت هستم. همه چیز به خوبی کار می‌کند، این باشگاهی نیست که بازیکنان خود را بزرگتر از تیم بدانند و همه تا جایی که می توانند به شما کمک می کنند. داخل زمین همه‌چیز متفاوت است، شما باید عملکرد خوبی داشته باشید. فصل گذشته در پست‌های مختلفی به میدان رفتم و از آن لذت بردم. خوشحالم که در باشگاه بزرگی مانند لیورپول حضور دارم. 

مک آلیستر که اکنون در اردوی آماده‌سازی آرژانتین برای کوپا آمریکا حضور دارد، در مورد شانس قهرمانی کشورش گفت:

 می2دانیم که اگر خوب باشیم، می توانیم با هر تیمی مبارزه کنیم و آن‌ها را شکست دهیم. کوپا آمریکای بسیار سختی خواهد بود. اگر به چند ماه گذشته نگاه کنید، تیم‌هایی مانند اروگوئه، اکوادور یا کلمبیا بسیار قدرتمند شده‌اند. برزیل هم به طور واضح همان تیم همیشگی با بازیکنان فوق‌العاده است. تیم‌های مدعی زیادی وجود دارند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *