بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یوونتوس در حال بررسی انتقال قرضی ویتور روکه از بارسلونا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۴

طرفداری | یوونتوس در حال بررسی امکان جذب قرضی ویتور روکه، مهاجم برزیلی بارسلوناست.

به گزارش موندو دپورتیوو، ویتور روکۀ 19 ساله در حال حاضر منتظر است تا ببیند آینده‌اش در فصل آینده به چه شکلی رقم خواهد خورد، هرچند گفته می‌شود که برنامه اولیه بارسلونا حفظ این بازیکن برزیلی در تیم خود است. روکه حدود شش ماه است که در بارسلونا حضور دارد اما فرصت‌های زیادی برای بازی زیر نظر ژاوی پیدا نکرد.

از سوی دیگر، فلیک سرمربی بارسلونا تمایل به حفظ روکه دارد، اما همه چیز به سقف دستمزد بارسلونا بستگی دارد. لازم به ذکر است که قرارداد روکه هنوز به طور رسمی در لالیگا ثبت نشده است. با این حال برای فصل آینده، بارسلونا باید فضای کافی در سقف دستمزد خود داشته باشد تا روکه را به طور رسمی ثبت کند.

علاقه به ویتور روکه زیاد است

در حالی که بارسلونا منتظر نظر نهایی لالیگا در مورد وضعیت مالی خود است، روکه همچنان به عنوان یک بازیکن ارزشمند در بازار نقل و انتقالات باقی مانده است. یوونتوس که تیاگو موتا را به عنوان سرمربی جدید خود در فصل آینده می‌بیند، در حال بررسی درخواست قرض گرفتن روکه از بارسلوناست. با این حال، قبل از انجام این اقدام، یوونتوس باید به طور قابل توجهی از دستمزدهای فعلی خود بکاهد.

انتظار می‌رود مویس کین از یوونتوس جدا شود. آرکادیوش میلیک به دلیل مصدومیت منیسک مدتی از میادین دور خواهد بود و باشگاه فدریکو کیه‌زا را تحت فشار قرار داده که یا قراردادش را تمدید کند که در سال 2025 به پایان می‌رسد یا در تابستان امسال فروخته شود. در همین حال، تیم‌های دیگر نیز وضعیت روکه را زیر نظر دارند. از پورتو و حتی اتلتیکو مادرید می‌توان به عنوان تیم‌هایی که وضعیت مهاجم بارسا را زیر نظر دارند، یاد کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *