بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهرداد محمدی: فحاشی؟ همه می‌دانند من مودب هستم؛ واقعا عصبانی و تحت فشار بودم!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۷

طرفداری | مهرداد محمدی در مورد مصاحبه جنجالی خود صحبت کرد.

استقلال در هفته پایانی لیگ بیست‌وسوم برابر پیکان قرار گرفت و موفق به شکست این تیم شد اما درنهایت پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر برد. مهرداد محمدی در آن دیدار موفق شد برای استقلال بریس کند اما بعد از بازی مصاحبه جنجالی انجام داد که باعث شد کمیته انضباطی او را 6 جلسه از همراهی با استقلال محروم و 500 میلیون تومان جریمه کند. بیشتر بخوانید: عصانیت شدید مهرداد محمدی از گل پرسپولیس؛ توهین‌های 18+ به فدراسیون فوتبال!

مهرداد محمدی در جدیدترین مصاحبه خود در مورد اتفاقات بعد از بازی با پیکان گفت:

بعد از بازی با پیکان واقعاً تحت فشار بودم. حق ما قهرمانی بود. اصلاً قصدی برای مصاحبه نداشتم. اما خبرنگاران محترمی که آنجا حضور داشتند اصرار کردند و من هم از سر عصبانیت و به خاطر فشارهای روانی که رویم وجود داشت، آن حرف‌ها را زدم که کاملاً اشتباه بود.

سابقه من پاک پاک است و همه می‌دانند که همیشه اخلاق و ادب را رعایت می‌کنم اما متأسفانه اتفاقاتی که آن شب رخ داد، باعث شد چنین واکنشی نشان دهم که اصلاً درست نبود و از این بابت، از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و هواداران فوتبال عذرخواهی می‌کنم.

در شخصیت من نیست که اینطور حرف بزنم. شما هیچ‌وقت از من بدرفتاری چه در زمین و چه در خارج از زمین ندیده‌اید. باز هم از همه عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم همیشه عدالت رعایت شود و تلاش‌های یک تیم اینگونه هدر نرود. ما مستحق قهرمانی بودیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *