بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

باشگاه پرسپولیس: گزینه اول ما اوسمار است؛ به مانور ایجنت ها توجه نکنید!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۵

طرفداری | باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار است اوسمار را برای فصل آینده حفظ کند.

رضا درویش در یک قمار پرریسک در نیم فصل تصمیم گرفت بعد از قطع همکاری با یحیی گل محمدی، اوسمار ویرا، دستیار برزیلی او را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب کند، موضوعی که هرچند در ابتدا با واکنش های منفی زیادی همراه شد ولی در نهایت داستان پرسپولیس و اوسمار با قهرمانی در رقابت های لیگ برتر به پایان رسید.

پیش از پایان لیگ برتر، رضا درویش در تلاش بود قرارداد اوسمار ویرا را تمدید کند ولی مربی برزیلی این موضوع را به پایان فصل موکول کرد. در پایان فصل هم اوسمار با اعلام اینکه باید با همسرش مشورت کند، ایران را ترک کرد.

هرچند پیگیری های رسانه طرفداری نشان می دهد اوسمار ویرا با بوریرام تایلند به توافق رسیده ولی باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار است نظر سرمربی برزیلی در آخرین لحظات تغییر کند و به کارش در پرسپولیس ادامه دهد. بیشتر بخوانید: بازار داغ شایعات پیرامون باشگاه پرسپولیس؛ اسکوچیچ، پیتر شگرت و سرمربی سابق کنعانی‌زادگان

از صبح امروز سیلی از نام های مختلف پیرامون باشگاه پرسپولیس مطرح شد و در این راستا یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به رسانه طرفداری گفت:

موضع ما تغییری نکرده و همچنان گزینه اول ما اوسمار ویرا است. منتظر پاسخ او هستیم و اگر جواب او منفی باشد، آن وقت سراغ گزینه های دیگر می رویم.

این مدیر پرسپولیس ادامه داد:

مطرح شدن چنین اسم هایی پیرامون باشگاه پرسپولیس مانور ایجنت هاست و از هواداران می خواهم به چنین مواردی توجه نکنند. اخبار رسمی و آخرین وضعیت نیمکت را از طریق رسانه رسمی اطلاع خواهیم داد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *