بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زلاتان ابراهیموویچ: 25 سال بعد هم می‌گویم که من بهترین بازیکن تاریخ هستم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۳:۰۹

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ به همراه خانواده‌اش در جریان بازی دوستانه سوئد و صربستان در مراسمی باشکوه با هواداران وداع کرد.

سوئد در دیداری دوستانه و خانگی مقابل صربستان تن به شکست 3-0 داد اما با وجود این باخت تلخ، هواداران سوئد در ورزشگاه منتظر ماندند تا شاهد خداحافظی اسطوره خود، زلاتان ابراهیموویچ باشند. زلاتان که قبلا به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود، 22 سال سابقه بازی در تیم ملی فوتبال سوئد را در کارنامه خود دارد. 122 بازی و 62 گل زده آمار این مهاجم افسانه‌ای در بیش از دو دهه حضورش در تیم ملی سوئد بوده است.

زلاتان ابراهیموویچ در ابتدا از تمام هواداران حاضر در ورزشگاه تشکر کرد و گفت بیش از دو دهه با عشق پیراهن کشورش را برتن کرده است.

با افتخار و عشق پیراهن تیم ملی را پوشیدم و این برایم یک افتخار بزرگ بود. من افتخار کاپیتانی سوئد را داشتم و شما هواداران از همان روز اول با عشق و انرژی خودتان از من حمایت کردید. شما هواداران باعث شدید که لحظات بی‌نظیری برای من در این مدت رقم بخورد و من این خاطرات را هرگز فراموش نمی‌کنم. به خاطر این رکوردها، این گل‌ها از همه شما ممنون و سپاسگزارم.

اسطوره فوتبال سوئد پس از تشکر از هواداران خطاب به نسل جوان گفت:

می‌خواهم به نسل جوان بگویم، جرأت و رویاهای بزرگ داشته باشید. اگر برای این بلندپروازی‌ها و رویاهای بزرگ جسارت ندارید، به مسیر و سفری که من در این مدت طی کردم نگاه کنید. من گواه زنده‌ای هستم تا بدانید بدون توجه به اینکه از کجا آمده‌اید، هیچ چیز غیرممکن نیست.

25 سال پیش گفتم که من بهترینِ تاریخ و تمام دوران خواهم بود، خیلی‌ها به این حرف من خندیدند… 25 سال بعد هم می‌توانم اینجا بایستم و بگویم که من بهترین بازیکن تاریخ هستم. امیدوارم از سفر من لذت برده باشید.

تصاویر وداع زلاتان ابراهیموویچ با هواداران سوئد

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *