بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فن خال: سه سال موفق در بارسلونا داشتم اما برای آنها کافی نبود؛ در این باشگاه باید برنده شوید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۲۹

طرفداری | با فروکش کردن گرد و خاک اخراج ژاوی از بارسلونا و حضور هانسی فلیک در راس کادر فنی این باشگاه، اخبار مربوط به ژاوی هم به تدریج به حاشیه رانده می‌شود.

ژاوی پس از اینکه متقاعد شده بود دوباره به سر کار خود برگردد و سرمربی بارسا باقی بماند، اما پس از یک کنفرانس مطبوعاتی که از سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه انتقاد کرده بود به ناگهان همه چیز تغییر کرد و او اخراج شد. با این حال هنوز هم چهره‌های سرشناسی وجود دارند که با ژاوی ابراز همدردی می‌کنند و راجع به آن نظر می‌دهند. لوئیس فن خال، سرمربی پیشین هلندی بارسلونا در مصاحبه جدید خود به این موضوع پرداخته است. در بارسلونا باید برنده شوید

با وجود اینکه بسیاری از افراد با توجه به سوابق و دستاوردهای ژاوی، زمان و نحوه اخراج او را زیر سوال می‌برند، لوئیس فن خال، سرمربی سابق تیم ملی هلند و بارسلونا، در مورد این موضوع اظهار نظر کرده است. فن خال گفت که مربیگری در باشگاه‌های بزرگ شما را مجبور می‌کند که دائماً بازی‌ها را برنده شوید، اما او شخصاً با این ایده مخالف است.

در بارسلونا شما باید برنده شوید. باشگاه‌هایی مثل بارسلونا این‌گونه عمل می‌کنند. شاید خوب باشد، اما من اینطور فکر نمی‌کنم.

سرمربی سابق بارسا به تجربه رابسون اشاره کرد تا نشان دهد که بارسلونا گاهی اوقات می‌تواند یک باشگاه غیرقابل پیش‌بینی باشد.

در بارسلونا، شما باید نتایج خوبی کسب کنید. من سه سال موفق در این باشگاه داشتم. در دو سال اولم قهرمان (لالیگا) شدم. در سال سوم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدم، اما کافی نبود. شما موظف به پیروزی هستید. خود بابی رابسون هم یک سال موفق داشت و در باشگاه نقشش تغییر کرد. این هم منطقی نبود.

سرانجام لوئیس فان خال با ستایش سر بابی رابسون، او را فردی استثنایی و استاد حرفه خود خواند.

من جانشین او در نیمکت بارسلونا بودم. می‌توانست وقتی به عنوان مدیر فنی به کار گرفته شد، از من عصبانی باشد، اما او به من پیشنهاد کمک داد و در کنارم ایستاد. سر بابی رابسون، مردی فوق‌العاده و بسیار سخت‌کوش بود. من این را به خاطر اینکه دیگر در میان ما نیست نمی‌گویم، بلکه به این خاطر است که واقعاً اینطور فکر می‌کنم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *