بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازی با تیم‌های محلی در شأن تیم ملی نیست!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۷

بر اساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال جوانان ایران با هدایت حسین عبدی سومین بازی تدارکاتی خود را در اردوی آنکارا ترکیه مقابل آلکمیر اسپور انجام داد که این دیدار با برتری ۱۲ بر یک به سود ملی پوشان زیر ۲۰ سال فوتبال کشورمان به پایان رسید.

چه خوب که تیم ملی جوانان در ترکیه اردو زده است و چه خوب که از همان ابتدای مسیر آماده سازی تصمیم گرفته است که بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خارجی انجام  دهد چرا که این منجر به کسب تجربیات بین المللی می‌شود اما نه بازی با هر تیمی.

در مسابقه‌ای که تیم ملی جوانان با ۱۲ گل برابر حریف به پیروزی می‌رسد، بیانگر این مسئله است که حریف یک تیم محلی است و این بازی‌ها نمی‌تواند آورده‌ای برای  تیم ملی فوتبال جوانان ایران داشته باشد و به صراحت می‌توان گفت چنین بازی‌های در شان تیم ملی فوتبال جوانان ایران نیست.

صرف بر پایی اردوی در یک کشور خارجی اگر با بازی‌های تدارکاتی تاثیر گذار همراه نباشد، هیچ فایده‌ای برای تیم ملی فوتبال جوانان ایران نخواهد داشت  و تنها هزینه‌ای است که هدر می‌رود. تیم ملی جوانان برای کسب سهمیه جام جهانی باید با تیم‌های مطرح قاره کهن بازی کند و  بازی با تیمی که در آن ایران ۱۲ بار به گل برسد، نمی‌تواند تیم ملی را به هدف نزدیک کند. نیت از بازی‌های تدارکاتی شناخت نقاط ضعف و قوت است. می‌توان گفت در این بازی دوستانه تیم ملی جوانان فقطه نقطه قوت خود را شناخته و نقطه ضعف‌ها پنهان مانده است.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *