بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هانسی فلیک با دستیاران مورد اعتمادش به بارسلونا می‌آید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۷

طرفداری | با تایید رسمی اخراج ژاوی، بارسلونا آماده است تا هانسی فلیک را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کند.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، قرارداد این سرمربی آلمانی ۵۹ ساله نهایی شده و بارسلونا او را احتمالاً هفته آینده به طور رسمی معرفی خواهد کرد. ژاوی و کادر فنی او پس از بازی یکشنبه مقابل سویا کارشان را در بارسلونا به پایان خواهند رساند و فلیک از آغاز فصل جدید، هدایت بلوگرانا را بر عهده خواهد داشت.

فلیک دو دستیار مورد اعتمادش را به بارسلونا می‌آورد

با حضور فلیک در راس کادر فنی، این مربی آلمانی دو دستیار مورد اعتماد خود را نیز به بارسلونا خواهد آورد. فلوریان پلتنبرگ گزارش می‌دهد که مارکوس زورگ و تونی تاپالوویچ به کادر فنی بارسا اضافه خواهند شد. تاپالوویچ ۴۳ ساله، مربی دروازه‌بانان بایرن مونیخ بود و بیش از یک دهه بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۳ در این باشگاه حضور داشت. این مربی سابق فوتبال، نقش کلیدی در تبدیل شدن مانوئل نویر به یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان در دهه گذشته داشت و در باشگاه بایرن مونیخ با فلیک همکاری می‌کرد.

تونی تاپالوویچ، مربی سابق دروازه‌بان‌های بایرن مونیخ

مارکوس زورگ نیز از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۳ دستیار مربی تیم ملی آلمان بود و با یواخیم لو و سپس فلیک (در مجموع ۲۵ بازی) همکاری می‌کرد. انتظار می‌رود دو دستیار هانسی فلیک تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد امضا کنند. با این حال، گزارش موندو دپورتیوو ادعا می‌کند که اگرچه فلیک دو دستیار با خود به بارسلونا می‌آورد، اما به احتمال زیاد بارسلونا از خدمات خوزه مانوئل دلا فوئنته، مربی دروازه‌بانان فعلی خود که بیش از یک دهه است در این باشگاه حضور دارد، استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این، آبی‌اناری‌ها قصد دارند یک مربی بدنسازی اسپانیایی را نیز به کادر فنی خود اضافه کنند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *