بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تونی کروس: همیشه گفته بودم که رئال مادرید، آخرین باشگاه من خواهد بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۷

طرفداری | تونی کروس تصمیم گرفته است تا در اوج و پس از یورو 2024 از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

تونی کروس در پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که پس از پایان رقابت‌های یورو 2024 به طور رسمی کفش‌هایش را آویخته و از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند. خداحافظی کروس از دنیای فوتبال پس از مسابقات یورو، واکنش بازیکنان و شخصیت‌های مهمی در جهان ورزش را در پی داشته است. تونی کروس در توضیح خداحافظی خود از جهان فوتبال در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

۱۷ جولای ۲۰۱۴ – روزی که به رئال مادرید آمدم، روزی که زندگی من را تغییر داد. زندگی من به عنوان یک فوتبالیست و هم به طور خاص به عنوان یک شخص. این آغاز فصل جدیدی در بزرگترین باشگاه جهان بود. پس از ۱۰ سال، در پایان این فصل، این سیزن هم به پایان می‌رسد. من هرگز آن دوران پرموفقیت و جسورانه را فراموش نمی‌کنم! من به خصوص از همه کسانی که با آغوش باز از من استقبال و به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم. اما به خصوص از شما، مادریدیست‌های عزیز، برای محبت و عشقتان از اولین تا آخرین روز سپاسگزارم.

در عین حال این تصمیم، به معنای پایان دوران فعال فوتبال من در این تابستان پس از مسابقات یوروست. همانطور که همیشه گفته بودم که رئال مادرید، آخرین باشگاه من خواهد بود. خوشحالم و افتخار می‌کنم که در ذهنم، زمان مناسب برای تصمیم‌گیری را پیدا کردم و می‌توانستم آن را خودم انتخاب کنم. جاه‌طلبی من همیشه این بوده که دوران بازی خود را در اوج عملکردم به پایان برسانم. از این پس فقط یک فکر در پیش‌روی من وجود دارد: به سوی پانزدهمین قهرمانی! هالا مادرید و دیگر هیچ!

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *