بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حضور حسینی با انگیزه بالا در تمرینات + عکس

سید مجتبی حسینی با روحیه بالا در تمرین آلومینوم اراک

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۲
حسینی ؛ سید مجتبی حسینی با روحیه بالا در تمرین آلومینوم اراک

سرمربی آلومینیوم با روحیه بالا تیمش را آماده دور برگشت لیگ برتر می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید مجتبی حسینی پس از نیم‌فصل سختی که همراه با آلومینیوم اراک داشت و علی‌رغم خروجی‌های پرشمار در تابستان توانست تیمش را به شرایط خوبی برساند، اکنون در تعطیلات به شدت عملکرد بازیکنانش را زیر نظر دارد تا آماده‌سازی مناسبی داشته باشند و با انجام روزانه دو جلسه تمرینی به استقبال دور برگشت بروند.

مجتبی حسینی در دوران آماده‌سازی نیم‌فصل، روحیه بالایی در تمرینات دارد و در کنار آن، با جدیت تمام مسائل تاکتیکی و بدنسازی شاگردان خود را مورد بررسی قرار می‌دهد و نکات فنی لازم را عنوان می‌کند تا بتوانند مثل دور رفت، نمایش فنی باکیفیتی ارائه کنند.

حسینی ؛ سید مجتبی حسینی با روحیه بالا در تمرین آلومینوم اراک

آلومینیوم در دور رفت لیگ برتر اسیر اشتباهات پرشمار داوری در بسیاری از مسابقات شد، ولی با این وجود تیمش شرایط خوبی در پایان نیم‌فصل داشت و در نیمه بالای جدول قرار گرفت، اما مجتبی حسینی فعلا بدون توجه به این مسائل، مشغول آماده‌سازی پرقدرت تیمش برای دور برگشت است تا دوباره نمایش تاکتیکی خوبی در بازی‌ها داشته باشند و به روند خوب‌شان ادامه بدهند.

شاگردان مجتبی حسینی که قبل از تعطیلات در پنج هفته پیاپی هیچ شکستی نداشتند و بردهای ارزشمندی مقابل سپاهان و صنعت نفت هم به دست آوردند، خودشان را با انجام تمرینات در دو نوبت آماده می‌کنند و قرار است فردا هم دیداری تدارکاتی مقابل خیبر خرم‌آباد انجام بدهند و در شرایط بازی قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *