بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گلایه ستاره ژاپن از توهین های نژادپرستانه

آینه سوزوکی، دروازه‌بان تیم ملی ژاپن : بعضی از واژه‌های تبعیض‌آمیز و زشتی به من گفتند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۱
ژاپن ؛ آینه سوزوکی : بعضی از واژه‌های تبعیض‌آمیز و زشتی به من گفتند

آینه سوزوکی، دروازه‌بان تیم ملی ژاپن، می‌گوید بعد از بازی تیمش با عراق با حملات نژادپرستانه و تبعیض‌آمیز مواجه شده است اما قصد تسلیم شدن ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سه روز از شکست تیم مقابل عراق (با نتیجه 1-2) می‌گذرد و به نظر می‌‌رسد ژاپن دوباره به تمرینات حرفه‌ای خود بازگشته است. پس از تمرین تیمی امروز، آینه سوزوکی که روی یکی از گل‌های خورده تیمش نقش داشت با خبرنگاران مصاحبه کرد.

زاو در مورد صحنه اولین گل خورده گفت:

“در آن صحنه، حرکت حریف را دیدم. اما تصمیمم برای حرکت خودم اشتباه بود. من هنوز در حال یادگیری هستم و فکر می‌کنم باید از تجربه این بازی برای دوره‌های بعدی استفاده کنم.
در بازی با عراق دو گل خوردیم، اما اگر به دنباله وقایع منتهی به آن شکست نگاه کنید، مشخص است که دروازه‌بان به تنهایی مقصر نبود. با این حال، انتقاد از دروازه‌بان راحت‌ترین کار است. در صورت باخت، تنها گل‌های دریافت شده به دقت مورد بررسی و انتقاد قرار می‌گیرد.
من خودم این را درک می‌کنم، به عنوان دروازه‌بان تیم ملی ژاپن، باید در سطح بالایی بازی کنم. فکر می‌کنم تا زمانی که این را بپذیرم و به بازی ادامه دهم مشکلی وجود نخواهد داشت.”

از او در مورد شدت انتقاداتی که در این چند روز دریافت کرده است، سوال شد:

“برخی زیاده‌روی کردند و واژه‌های تبعیض‌آمیز و زشتی به من گفتند. به این جنس چیزها اهمیت نمی‌دهم. با عملکردم جواب می‌دهم.”

ارسال‌های بلند آینه در این بازی و بازی‌های قبل ژاپن قابل توجه بود، هرچند که شکست مقابل عراق باعث شد به این نکته توجه نشود:

“اسلحه من توپ بلند است. می‌توانم طول و مسافت را محاسبه کنم و توپ را به فضای خالی بفرستم. بازیکنان تیم ملی هم این را در مورد من می‌دانند.
در دیدار روز بیست و چهارم مقابل اندونزی مثل بازی گذشته مقابل عراق، توپ‌های بلند نقطه شروع ما خواهد بود، بنابراین ما می‌خواهیم نحوه ریکاوری خود را بهبود ببخشیم و توپ‌های بلند را زیاد کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *