بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی اسطوره پرسپولیس به امیر قلعه نویی + جزئیات

محمدرضا مهدوی : امیر قلعه‌ نویی نباید به انتقادات حساسیت نشان بدهد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۸:۳۲
محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس گفت :چرا امیر قلعه‌ نویی تمام مطالب رسانه‌ها را رصد می‌کند؟ چرا اخبار را به او می‌دهند؟ باید سرمربی تمام تمرکزش روی تیم ملی کشورمان باشد و نباید حساسیت نشان بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس درباره انتقاد پیشکسوتان از عملکرد تیم ملی ایران در ۲ بازی مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت:

اگر تیم ملی مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ بد هم بازی کرده باشد، برنده بازی بود. در نهایت تیم ملی ۲ پیروزی و ۶ امتیاز بدست آورده است. اگر مقابل امارات هم بد بازی کنند، باز هم برنده خواهند شد و به عنوان تیم اول گروه C به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کنند.

وی افزود:

مردم و فوتبالدوستان ایرانی متوجه هستند فوتبال چیست و می‌دانند چه اتفاقی در مسابقات در رخ می‌دهد. مهم این است که تیم برنده شود و اهمیتی ندارد چه کسی در ترکیب اصلی است. مطمئناً تیم ملی در مراحل بعدی جام ملت‌ها نیز اتفاقات بهتری را رقم خواهد زد. تیم فوتبال کشورمان برای قهرمانی به قطر رفته است و امیدوارم با جام به ایران برگردند.

ملی‌پوش پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد:

تیم ملی با هر سیستمی و حتی بد بازی کند، نتیجه را می‌گیرد. به خوب بازی کردن تیمی در مسابقات جایزه و جام قهرمانی نمی‌دهند و در نهایت ۵ میلیون دلار به تیم قهرمان می‌رسد که امیدوارم این جایزه نصیب ایران شود.

پیشکسوت فوتبال در مورد حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد:

ما کارشناسان و منتقدان فوتبال ایران وظیفه‌ای جز حمایت از تیم ملی نداریم و باید نسبت به تیم ملی و بازیکنان عرق ملی داشته باشیم. تیم ملی باید قهرمان آسیا شود، حالا ممکن است این اتفاق خوب و بد بازی کردن رخ دهد، اما الان زمان انتقاد نیست. کارشناس فوتبال باید انتقاد سازنده داشته باشد تا به تیم ملی کمک کند نه اینکه تخریب کند. درست است که یک‌سری از حرف‌های کارشناس و پیشکسوت فوتبال از سر دلسوزی است و هیچ قصد و غرضی ندارد، اما این حرف‌ها نباید در این برهه حساس زده شود.

کارشناس فوتبال ادامه داد:

عوامل و عناصری که تجربه خوبی دارند باید هم اکنون یک مقدار سعه صدر داشته باشند و اگر می‌خواهند مطالب را رصد کنند پاسخگو نباشند و تنها به عنوان یک شنونده مطالب مثبت و منفی را گوش کنند. اگر قرار باشد جواب همه را بدهند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

مهدوی در مورد حساسیت‌های بی‌مورد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، خاطرنشان کرد:

چرا امیر قلعه‌نویی تمام مطالب رسانه‌ها را رصد می‌کند؟ چرا اخبار را به او می‌دهند؟ باید سرمربی تمام تمرکزش روی تیم ملی کشورمان باشد و نباید حساسیت نشان بدهد، چون ۸۵ میلیون نفر چشم انتظار قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا هستند. قلعه‌نویی نفر اول تیم ملی است و اصلاً نباید به حواشی دامن بزند. او بزرگ است و باید آرامش را به تیمش تزریق کند. چون دامن زدن به مسائل غیرفنی فقط فکر و روحیه خودش و بازیکنانش را به هم می‌ریزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *