بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهاجم محبوب به پرسپولیس باز نمی گردد

علی علیپور قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۲
علیپور ؛ علی علیپور قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد

شایعاتی که درباره اضافه شدن علی علیپور به تیم پرسپولیس مطرح می‌شود، حقیقت ندارد و این مهاجم کماکان قصد دارد شانس خود را در فوتبال پرتغال امتحان کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در پی انتشار تصاویری از گل‌های پیشین علی علیپور با پیراهن پرسپولیس در اینستاگرام این بازیکن، هواداران چنین برداشتی کردند که این بازیکن به دنبال بازگشت به ایران است تا در پیشانی خط حمله پرسپولیس به میدان برود، اما علیپور فعلا تا زمانی که در پرتغال خواهان داشته باشد، در تیم ژیل ویسنته به کار و فعالیت ادامه خواهد داد.

علیپور چندی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی‌ نیز اعلام کرده بود تا زمانی که به اهدافش در فوتبال پرتغال نرسد، لیگ برتر این کشور ترک نخواهد کرد و با وجود آنکه اشتیاق شدیدی از سوی پرسپولیسی‌ها برای در اختیار گرفتن او وجود دارد، علیپور بعد از گذراندن یک مصدومیت طولانی و در شرایطی که به فرم خوب برمی‌گردد به دنبال اهدافی است که در فوتبال این کشور دارد.

ظاهرا علت انتشار کلیپ‌های پرسپولیس هم به مرور گذشته و مسائل انگیزشی این بازیکن بوده که در دوران حضورش در پرسپولیس نمایش فوق‌العاده برای سرخ‌ها داشت و از دست دادنش یک خطای بزرگ مدیریتی و فنی برای قرمزپوشان بود.

البته علیپور به واسطه حسن خلق و ارتباط خوبی که با هواداران پرسپولیس دارد، همواره به‌عنوان یک گزینه اصلی در ذهن آنها باقی خواهد ماند؛ اما فعلا زمانی نیست که او به بازگشت به فوتبال ایران فکر کند. به‌خصوص که یک نیم فصل داغ در پرتغال منتظر این مهاجم سابق ملی پوش فوتبال ایران است.

علیپور در بعد از چند سال حضور در پرسپولیس به پرتغال رفت و از سال 1399 برای ماریتیمو بازی کرد. او در فصل گذشته راهی ژیل ویسنته شد و تاکنون در این تیم پرتغالی حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *