بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این چهره هنوز گزینه مدنظر پرسپولیس برای نیمکت است

نیم نگاه پرسپولیس به ادامه با اوسمار ویرا به عنوان سرمربی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ | ۸:۵۸
پرسپولیس ؛ نیم نگاه پرسپولیس به ادامه با اوسمار ویرا به عنوان سرمربی

یکی از گزینه‌های پیش روی باشگاه پرسپولیس ادامه با اوسمار ویرا به عنوان سرمربی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به شرایط بغرنج و پیچیده‌ای که باشگاه پرسپولیس برای انتخاب جانشین یحیی گل محمدی پیدا کرده گزینه‌های بسیاری به مدیران این باشگاه برای جانشینی او معرفی شده اما باشگاه به گزینه ادامه همکاری با اوسمار هم فکر کرده است.

در جلسات روز گذشته تلفنی و حضوری مدیران پرسپولیس به همکاری با این مربی برزیلی در نقش سرمربی و نفر اول فکر شد اما به نظر می‌رسد باشگاه از اینکه هوادران او را نپذیرند فعلا به این گزینه به صورت جدی فکر نمی‌کند.

با ابن وجود اینکه اوسمار طی یک سال و نیم اخیر در این تیم مشغول به کار بوده و با شرایط بازیکنان کاملا آشناست و از طرفی برای باشگاه هزینه بسیار کمتری نسبت به جذب یک مربی خارجی جدید دارد می‌تواند گزینه مناسب و اقتصادی باشد. در عین حال باشگاه با این انتخاب در مقابل مخالفان انتخاب مربی ایرانی که تعدادشان کم هم نیست دست بالا را خواهد داشت.

اوسمار قبل از حضور در پرسپولیس هیچ گاه برای مربیگری از برزیل خارج نشده بود اما حالا مختصات فوتبال ایران و آسیا را تا حدودی شناخته ضمن اینکه به خاطر حضور در تیم‌های پرهواداری مثل فلامینگو و کورینتیانس با اتمسفر باشگاه‌های بزرگ و پرطرفدار آشناست.

با این وجود نگرانی دیگری که در مورد ویرا وجود دارد اینکه او یک مربی آکادمیک و علم گراست و شاید در کنترل رختکن با مشکل مواجه شود مگر اینکه دستیار ایرانی کاریزماتیک و کاربلد داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *