بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرگذشت دردناک تاریخ ساز عراق برابر ژاپن

سرنوشت دردناک ایمن حسین، ستاره تیم ملی عراق تا درخش برابر ژاپن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ | ۹:۲۱
عراق ؛ سرنوشت دردناک ایمن حسین، ستاره تیم ملی عراق تا درخش برابر ژاپن

ایمن حسین، ستاره تیم ملی عراق، برای رسیدن به این جایگاه، روزهای سختی را گذرانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی عراق پس از پیروزی ارزشمند ۲-۱ مقابل ژاپن در هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد.

آنها این افتخار بزرگ را مدیون ستاره خود، ایمن حسین هستند که در بازی امروز با دو ضربه سر در دقایق ۵ و ۵+۴۵ دو گل برای شیرهای بین‌النهرین به ثمر رساند.

این اولین پیروزی عراق مقابل ژاپن در تاریخ رویارویی‌های این دو تیم در جام ملت‌های آسیا است. سامورایی‌ها دو بازی قبلی را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند.

ایمن حسین برای رسیدن به این روزهای خوب، شرایط بسیار سختی را تجربه کرده و درنهایت فوتبال را راه نجاتی برای فرار از سختی‌ها دیده است. او با غلبه بر شرایط سختی که در کودکی خود تجربه کرده حالا نام خود را به عنوان یک قهرمان در عراق مطرح کرده است.

حسین که در شهر دهوک به دنیا آمده در مهمترین مراحل زندگی‌اش خود را تنها دید، زیرا پدرش در سال ۲۰۰۸ توسط گروه‌های مسلح در عراق کشته شد.

سال‌ها بعد، گروه‌های مسلح در عراق برادر بزرگ‌تر او را ربودند که همانطور که ایمن در اظهارات قبلی تأیید کرده بود، سرنوشت او تاکنون مشخص نیست.

با این حال علیرغم سختی‌هایی که این ستاره در گذشته متحمل شده است، حالا با سربلند بیرون آمدن از همه آنها، توانسته نامش را در تاریخ ماندگار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *