بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده اردوی تیم مطرح لیگ برتری در کیش چه بود ؟ + جزئیات

احمد مددی مدیرعامل پیکان : فوتبال نیاز به تمرین در فضای آرام و دور از تنش دارد به همین دلیل در کیش اردو زدیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰
احمد مددی مدیرعامل پیکان درباره اردوی این تیم در کیش صحبت کرد

احمد مددی مدیرعامل پیکان گفت : وقتی با درخواست کادرفنی تیم فوتبال برای برپایی اردو در کیش مواجه شدیم، برنامه این تیم را بررسی کردیم و هنگامی که به این نتیجه رسیدیم که فوتبال نیاز به تمرین در فضای آرام و دور از تنش دارد، به همکارانم تاکید کردم زمینه برگزاری این اردو در کیش را فراهم کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد مددی مدیرعامل پیکان در خصوص دیدار تیم والیبال پیکان مقابل پاس گرگان که با برتری 3 بر صفر و عملکرد درخشان شاگردان پیمان اکبری همراه بود، گفت:

از دیدن این بازی لذت بردم. وقتی تیم ما می‌تواند در ست نخست با حساب 25 بر 12 پیروز شود، یعنی تصمیمات و تدابیری که اندیشیده شده، در حال شکوفایی است و می‌توانیم بگوییم والیبال به مسیر خوب خود برگشته است.»

وی افزود:

با این پیروزی، حالا سه برد پیاپی در شروع نیم فصل دوم به دست آورده ایم و دوباره پیکان را به جمع مدعیان قهرمانی نزدیک می‌کنیم. این دقیقا همان روندی است که از تیم والیبال انتظار داشتیم. حالا هم امیدوارم بتوانیم لیگ را با همین قدرت ادامه دهیم و تیم والیبال پیکان را در بهترین رده جدول ببینیم.

وی تصریح کرد:

در نیم فصل دوم و با هماهنگی سرمربی محترم دو بازیکن به تیم اضافه کردیم تا در کنار بازیکنان دیگر تیم، حضور پرقدرتی در ادامه مسابقات داشته باشیم.

مددی در خصوص اردوی تیم فوتبال پیکان در کیش تصریح کرد:

وقتی با درخواست کادرفنی تیم فوتبال برای برپایی اردو در کیش مواجه شدیم، برنامه این تیم را بررسی کردیم و هنگامی که به این نتیجه رسیدیم که فوتبال نیاز به تمرین در فضای آرام و دور از تنش دارد، به همکارانم تاکید کردم زمینه برگزاری این اردو را فراهم کنند. هر روز با اعضای تیم در کیش در تماس بودم و به لطف خدا موفق شدیم رضایت کادرفنی و بازیکنان را برآورده کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد:

این موضوع برای من از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود که با یک سیاست و برنامه‌ریزی صحیح وارد تعطیلات نیم فصل و دوران آماده‌سازی شویم. امیدوارم این شرایط به ما در جهت بازگشت قدرتمندانه به لیگ برتر کمک کند. ما در کنار هم، یک تیم هستیم و تلاش می‌کنم بر اساس صلاح باشگاه، تصمیماتی بگیریم که بازیکنان و مربیان را در جهت پیشرفت، یاری دهد.

او در پایان، با اشاره به حضور خود در حاشیه دیدار تیم امید پیکان مقابل عقاب که با برتری تیم امید و ادامه صدرنشینی خودروسازان همراه بود، گفت:

چند روز قبل از بازی با اعضای تیم امید، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه‌ای داشتم. می‌دانستم این بازی می‌تواند فشار روحی و بدنی مضاعفی برای تیم به همراه داشته باشد. به همین خاطر، تصمیم گرفتم به ورزشگاه بروم و از نزدیک بازی این تیم و تلاش آنان برای برتری مقابل حریف را ببینم. به لطف خدا و تلاش اعضای تیم، یک برد دیگر کسب کردیم تا صدرنشین مقتدر این لیگ باشیم. انشالله در کنار هم، جشن قهرمانی بگیریم و پیکان را در رده امید، بار دیگر روی سکوی قهرمانی ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *