بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سورپرایز ویژه سازمان لیگ برای جشن قهرمانی استقلال + سند

سهیل مهدی ، در برنامه سلام صبح بخیر ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ : تماشاگران برای حضور در ورزشگاه در هفته های پایانی لیگ برتر مشکلی ندارند اما شرایط تعیین شده و دستورالعمل‌های بهداشتی باید رعایت شود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۲


سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران با بیان اینکه در سه هفته پایانی مسابقات با حضور تماشاگران برگزار می‌شود گفت: شرایط مندرج در دستورالعمل‌ حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باید رعایت شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهیل مهدی روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در گفت وگویی تلویزیونی با برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما در خصوص حضور تماشاگران در دیدارهای باقیمانده لیگ برتر تصریح کرد:

مصوبات حضور تماشاگران در ورزشگاه هیچ تغییری نکرده و شاید هیجان مردم موجب شد تا برخی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند که در این زمینه تذکرهای لازم داده شد، زیرا رعایت نکردن شرایط، توسط تماشاگران ممکن بود کرونا را وارد یک فاز جدید کند. تاکید زیادی بر روی اجرای دستورالعمل شد و سخت‌گیری موجب شد تا برخی استنباط کنند که این به معنای عدم حضور است اما اینگونه نیست. برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، باید شرایطی مانند سقف ۳۰ درصد، ۲ دز واکسن و بلیت فروشی اینترنتی را رعایت کنیم.

سهیل مهدی با اشاره به توئیت سخنگوی دولت نیز گفت:

توئیت برای رفع نگرانی بود و تماشاگران برای حضور در ورزشگاه مشکلی ندارند اما شرایط تعیین شده و دستورالعمل‌های بهداشتی باید رعایت شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *