بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سردار آزمون می تواند بهترین گلزن تیم ملی شود؟

فاصله 58 گله سردار آزمون با علی دایی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ | ۹:۳۴
آزمون ؛ فاصله 58 گله سردار آزمون با علی دایی

سردار آزمون به عنوان مهاجم تیم ملی ایران امید دارد تا رکورددار گلزنی در تاریخ فوتبال ایران شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون در بازی با تیم ملی فلسطین در نخستین بازی از جام ملت‌های آسیایی ۲۰۲۳ موفق شد تعداد گل‌های ملی‌اش را به عدد ۵۰ برساند و در صورت گلزنی برابر تیم ملی هنگ‌کنگ در بازی روز جمعه از کریم باقری به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی کشورمان ایران گذر می‌کند.
اگر این اتفاق رخ دهد، سردار آزمون در سن ۲۹ سالگی فاصله‌اش با علی دایی به ۵۸ گل ملی می‌رسد و با توجه به اینکه تنها سه بازیکن از جمله کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و علی دایی در تاریخ فوتبال جهان موفق شده‌اند بیشتر از صد گل به ثمر برسانند، مقداری رسیدن به این عدد دشوار ارزیابی می‌شود.

حال نکته این است که علی دایی با توجه به اینکه در سال ۱۹۹۹، ۳۰ ساله شد در این مدت تنها ۴۹ گل ملی داشت و اکنون سردار آزمون با یک سال کمتر از شهریار فوتبال ایران یک گل از او جلو زده است.

شرایط کنونی فوتبال باعث شده تا تیم‌های ملی در طی یک سال بازی‌های زیادی انجام دهند و همین موضوع باعث می‌شود تا سردار آزمون از همین حالا خودش را آماده کند تا با ورود به ۳۰ سالگی روند گلزنی‌اش را حفظ کند چرا که دور نیست بتواند عنوان آقای گلی فوتبال ایران را هم تصاحب کند.
اکنون در ادامه جام ملت‌های آسیا، تیم ملی ایران قرار است با هنگ‌کنگ و امارات دیدار کند و در صورت صعود در مراحل حذفی نیز احتمال گلزنی سردار آزمون بالا ارزیابی می‌شود؛ جدای از این موضوع در ادامه سال ۲۰۲۴ تیم ملی کشورمان قرار است در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با ترکمنستان، هنگ کنگ و ازبکستان نیز رودررو شود، که این خودش عاملی است تا آزمون تا پیش از ۳۰ سالگی این عدد را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *