بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جالب ترین شادی گل جام ملت ها انجام شد + عکس

باد کردن بادکنک از سوی علی البلیهی مدافع عربستان پس از گلزنی به عمان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۳
عربستان ؛ باد کردن بادکنک از سوی علی البلیهی پس از گلزنی به عمان

علی البلیهی مدافع تیم ملی عربستان پس از گلی که به عمان زد، شروع به باد کردن یک بادکنک کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چهارچوب آخرین بازی از دور نخست مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا عربستان و عمان در جدالی حساس که شاهد نمایشی پایاپای از دو تیم عرب‌زبان حاضر در این تورنمنت بودیم و در پایان این جدال با پیروزی ۲ بر یک عربستان خاتمه پیدا کرد.

البلیهی در شرایطی گل پیروزی بخش تیمش را زد که عربستان بازی را تا پیش از دقیقه ۷۸ باخته بود و پس از اینکه عبدالرحمن غریب گل نخست را زد، موج حملات عربستان خروشان‌تر شد و در نهایت این کار توسط مدافع عربستانی‌ها صورت گرفت.

عربستان ؛ باد کردن بادکنک از سوی علی البلیهی پس از گلزنی به عمان عربستان ؛ باد کردن بادکنک از سوی علی البلیهی پس از گلزنی به عمان عربستان ؛ باد کردن بادکنک از سوی علی البلیهی پس از گلزنی به عمان

او برای خوشحالی بعد از گل بادکنک سبزی درآورد و در زمین بازی شروع کرد آن را باد کردن که این خوشحالی را طرفداران فوتبال اغلب از کریستوفر انکونکو ستاره سابق لایپزیش و فعلی چلسی دیدند که در زمان گلزنی، دستانش را باز می‌کند و بادکنک باد می‌کند. زمانی که دلیل این نوع خوشحالی گل از او پرسیده شد، او دلیلش را در علاقه کودک دو ساله‌اش به بادکنک عنوان کرد اما باید دید دلیل البلیهی مدافع تنومند عربستانی‌ها برای به نمایش گذاشتن این خوشحالی چه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *