بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صعود به دور بعدی جام حذفی اسپانیا با گلزنی ستاره ایرانی + عکس

گلزنی سالار آقاپور برای پالما در دیدار برابر کاتگاس سانتا کولوما در جام حذفی فوتسال اسپانیا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ | ۹:۴۶
پالما ؛ گلزنی سالار آقاپور برای پالما در دیدار برابر کاتگاس سانتا کولوما

پالما در حضور فوتسالیست‌های ایرانی و گلزنی یکی از آنها به پیروزی در کوپا دل ری اسپانیا رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در ادامه رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتسال اسپانیا، تیم مایورکا پالما در حالی که حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور را در فهرست نفراتش داشت، از ساعت 23 سه‌شنبه شب مقابل تیم کاتگاس سانتا کولوما قرار گرفت.

مایورکا پالما در نیمه اول دو گل به ثمر رساند و با برتری قاطع به رختکن رفت، اما در دقیقه 23 یک گل دریافت کرد تا اختلاف کمتر شود که سالار آقاپور اجازه نداد امیدهای کاتگاس سانتا کولوما برای جبران نتیجه زنده بماند و در دقیقه 27 گلزنی کرد.

آقاپور که برای دومین مسابقه پیاپی برای مایورکا پالما گلزنی می‌کرد، تیمش را با نتیجه سه بر یک پیش انداخت که کاتگاس سانتا کولوما فقط یک گل دیگر به ثمر رساند تا گل ستاره ایرانی بیشتر به چشم بیاید و منجر به صعودشان شود.

پالما ؛ گلزنی سالار آقاپور برای پالما در دیدار برابر کاتگاس سانتا کولوما پالما ؛ گلزنی سالار آقاپور برای پالما در دیدار برابر کاتگاس سانتا کولوما

پالما اسپانیا که در بازگشت طیبی دوباره شرایط خوبی پیدا کرده و از بحران خارج شده، توانست با کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل کاتگاس سانتا کولوما به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتسال اسپانیا برسد.

آقاپور پیش از این دو گل برای پالما به ثمر رسانده بود که موفق شد در جام حذفی هم این کار را انجام بدهد و دروازه کاتگاس را باز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *