بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رای رونالدو در مراسم فیفا چه کسی بود؟

کریستیانو رونالدو در رای گیری بهترین های فیفا شرکت نکرد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۳
فیفا ؛ کریستیانو رونالدو در رای گیری بهترین های فیفا شرکت نکرد

کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، برای دومین سال پیاپی در رای گیری بهترین‌های سال فیفا شرکت نکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیشب مراسم بهترین‌های فیفا برگزار شد. در مهم‌ترین جایزه شب گذشته، لیونل مسی باز هم موفق شد تا در رقابت با کیلیان امباپه و ارلینگ هالند پیش بیفتد و با رای سرمربیان و کاپیتان‌های فوتبال، به‌عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۳ فیفا شناخته شود.

اما کریستیانو رونالدو مانند سال قبل در رای‌گیری انتخاب بهترین‌های امسال هم شرکت نکرد. او به‌عنوان کاپیتان پرتغال حق رای دارد اما در دو سال اخیر از شرکت در رای گیری بهترین‌های سال فیفا خودداری کرده است. به جای او په‌په به‌عنوان کاپیتان پرتغال رای داد و به ترتیب به برناردو سیلوا، ارلینگ هالند و ویکتور اوسیمن رای داده است.

لیونل مسی در شمارش آرای اولیه با ارلینگ هالند برابر شده بود و به دلیل اینکه تعداد کاپیتان‌های بیشتری که به او رای داده بودند، برنده نهایی معرفی شد.

او بعد از اینکه لیونل مسی دو ماه قبل توانست توپ طلای هشتم خود را ببرد با لایک کردن و گذاشتن کامنت‌ زیر پست‌هایی که شایستگی ستاره آرژانتینی را برای این جایزه زیر سوال می‌برد، اعتراض خود را به روند انتخاب این جوایز نشان داده است.
او شب گذشته هم در پستی معنادار، بلافاصله بعد از اعلام مسی به‌عنوان بهترین بازیکن سال، عکسی از خودش در اینستاگرام با زیرنویس: ”برای چیزهای بیشتر برمی‌گردم.” خبرساز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *