بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره محبوب هواداران پرسپولیس در آستانه بازگشت + عکس

وحید امیری در آستانه بازگشت به ترکیب پرسپولیس

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۰
وحید امیری در آستانه بازگشت به ترکیب پرسپولیس قرار دارد

وحید امیری پس از مصدومیت این روزها در تمرینات پرسپولیس حضور دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از اولین روز شروع تمرنیات زمستانی سرخ‌ها همراه تیم بوده است تا برای بازگشت به میدان در نیم فصل دوم دست کادر فنی این تیم را بگیرد.

وحید امیری در تمرین که در سالن بدنسازی انجام شد در حرکات سرعتی و قدرتی جزء آماده‌ترین و باانگیزه‌ترین نفرات تیم بود که همین مسئله باعث شد در روزهایی که پرسپولیس مشکلات مالی دارد و تکلیف سرمربی تیم روشن نیست با این مدل تمرین کردنش به بقیه نفرات و به ویژه بازیکنان جوان تیم انگیزه و انرژی بدهد.

با توجه به غیبت طولانی شماره ۱۹ سرخ‌ها به نظر می‌رسد این پرانرژی‌ترین و باانگیزه‌ترین امیری سال ۱۴۰۲ باشد و امیدوار است در بازگشت به میدان باری از روی دوش تیم خود امور تهاجمی بردارد و دوباره پرسپولیس را در مسیر قهرمانی قرار دهد. نکته اینجاست که برانکو ایوانکوویچ از این بازیکن شناخت کامل دارد و در صورتی که به سرمربیگری پرپسولیس برسد می‌تواند دوباره از قابلیت‌های این بازیکن که در چند پست قابلیت بازی آن هم از نوع درخشانش دارد؛ استفاده کند.

پیش بینی می‌شود امیری برای مصاف جام حذفی پرسپولیس شرایط بازی را پیدا کند و با قرار گرفتن در شرایط مسابقه طی این بازی و دیدارهای دوستانه در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر کاملا آماده باشد.

وحید امیری در آستانه بازگشت به ترکیب پرسپولیس قرار دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *