بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره استقلال به امیر قلعه نویی و تیم ملی ایران + عکس

هادی طباطبایی : تیم ملی فوتبال ایران تاکتیک و برنامه مشخصی ندارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۱
هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال گفت : در بخش ترکیبی و تاکتیکی خیلی مشخص نیست که چه برنامه‌ای داریم در پرس و دفاع تیمی، برنامه مشخصی نداشتیم و همچنین سرعت بازی هم چندان خوب نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نخستین مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا، یکشنبه شب مقابل فلسطین برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان موفق شدند در نخستین گام، مقتدرانه از سد رقیب خود بگذرند. در این ارتباط هادی طباطبایی دروازه بان پیشین استقلال و تیم ملی، مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال گفت :

نتیجه راضی‌کننده‌ای کسب کردیم، اما یکشنبه‌ شب از نظر کیفیت، انتظار بیشتری از ملی‌پوشان کشورمان داشتیم. بازی چندان زیبایی ندیدم، اما خدا را شکر که توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. در این گروه چون اختلاف ما با سایر تیم‌ها بسیار زیاد است؛ این نتایج می‌تواند کمک خوبی به تیم ملی ما کند.

هادی طباطبایی ادامه داد

در بخش ترکیبی و تاکتیکی خیلی مشخص نیست که چه برنامه‌ای داریم. در پرس و دفاع تیمی، برنامه مشخصی نداشتیم و همچنین سرعت بازی هم چندان خوب نبود. فلسطین از نظر بدنی و قدرت فیزیکی خیلی خوب بود، اما از نظر فوتبالی حتی در حد استاندارد نبودند، ما از نظر پرس، خوب نبودیم، اما فلسطین توان حضور در موقعیت جریمه را در خیلی از اوقات نداشت، اما با این شرایط هم متأسفانه ما موقعیت زیادی به آنها دادیم. وقتی به این راحتی روی دروازه ما خطر ایجاد می‌شود، در ادامه احتمالا می‌توانیم دچار دردسر شویم.

وی درباره دیدار های آینده تیم ملی ایران گفت :

دو بازی آینده ما مقابل امارات و هنگ‌کنگ است، از نظر فوتبالی نه امارات و نه هنگ‌کنگ در حدی نیستند که بتوانند ما را اذیت کنند. شرایط امارات کمی بهتر است، اما آنها هم توان مقاومت کردن مقابل ما را نخواهند داشت. از این دو بازی باید نهایت استفاده را داشته باشیم که در مرحله بعد، این تجربه بتواند به ما کمک کند.

طباطبایی در پایان افزود :

هر تیمی که از نظر ذهنی و بدنی آماده‌تر و کیفیت فردی و تاکتیکی بهتری داشته باشد، می‌تواند قهرمان شود. روی کاغد همین ٣ یا ٤ تیم شانس قهرمانی را دارند، اما در نهایت نتیجه در زمین مشخص می‌شود. اینطور نیست که متر و معیاری را در نظر بگیریم و بگوییم کره، ژاپن یا ایران قرار است قهرمان شوند. شانس با این تیم‌هاست اما باید صبر کنیم، حداقل مسابقات دوم هم انجام شود تا بتوانیم نظر بدهیم. در مورد اینکه تیم ملی ما شانس قهرمانی دارد یا نه هم باید بگویم شرایط بسیار سخت است. با این بازی‌ای که از تیم ملی می‌بینیم به‌نظر می‌آید که کار خیلی سختی برای کسب قهرمانی داریم.

هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *