بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره استقلال به بازگشت آقای ستاره + عکس

ایمان عالمی : حضور رافائل سیلوا در استقلال کمی از ضعف‌ های خط دفاعی را ترمیم خواهد کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۴
ایمان عالمی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال گفت : استقلال باید در نیم فصل بتواند نقاط ضعف خود را تقویت کند که جواد نکونام سعی دارد ۵-۶ نفر را به تیمش اضافه کند حضور مجدد رافائل سیلوا در استقلال جای امیدواری دارد که کمی از ضعف‌های خط دفاعی ترمیم خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل فلسطین در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:

امیر قلعه‌نویی استراتژی خوبی برای بازی اول تیم ملی در جام ملت‌ها داشت و به یک سری از بازیکنان استراحت داده بود. تیم ملی بازی را خوب شروع کرد و در همان دقیقه یک گل زد، البته در ادامه فلسطین بازی جاندار، فیزیکی و خشنی را به نمایش گذاشت و اصلاً فکر نمی‌کردم چنین بازی محکم و پرقدرتی را انجام بدهند. در نیمه دوم ایران می‌توانست موقعیت‌های بهتری برای گلزنی ایجاد کند و تعویض‌ها نیز زمان بسیار مناسبی انجام شد.

وی افزود:

در نیمه دوم بچه‌ها خیلی زیاد توپ لو دادند و اصلاً انسجام نیمه اول را نداشتند. نهایتاً مهم این بود تا تیم ملی در گام اول تورنمنت، نتیجه خوبی به دست آورد و با موفقیت از اولین بازی عبور کرد. چون اولین بازی همیشه سخت است و باید ملی‌پوشان آمادگی خود را برای بازی‌های بعدی حفظ کنند.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه در رقابت‌های مراحل حذفی کار برای تیم ملی بسیار دشوار است، عنوان کرد:

تیم ملی توانایی و پتانسیل زیادی دارد و به راحتی از گروه خودش به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود خواهد کرد، اما اتفاقات سرنوشت‌ساز همیشه در مراحل حذفی مسابقات برای تیم ما رخ می‌دهد. اما با توجه به اینکه ملی‌پوشان و کادر فنی باتجربه‌ای را در اختیار داریم، می‌توانیم امیدوار باشیم که تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌ها به خوبی مراحل حذفی را پشت سر بگذارد و به فینال صعود کند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد:

در این جام قطعاً تیم‌های کره‌جنوبی، ژاپن، عربستان و استرالیا مدعی قهرمانی هستند و تیم ملی ایران هم در این جمع حضور دارد. ملی‌پوشان و کادر فنی کشورمان باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف‌شان که قهرمانی است، به بهترین شکل انجام دهند.

عالمی درباره عدم یارگیری تیم فوتبال استقلال در بازار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر گفت:

تیم فوتبال استقلال با صداقت کار می‌کند و به درستی قانون سقف بودجه باشگاه‌ها را رعایت می‌کند. چند سالی است استقلال مشکلات مالی دارد و امسال بیشتر از قبل شاهد کمبود بودجه هستیم. به خاطر این کمبود‌ها نیز باشگاه این فصل نتوانست بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کند. اما باشگاهی مثل سپاهان کمبودهایش را با برخی از ترفند‌ها برطرف کرد و بهترین بازیکنان را گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

استقلال باید در نیم فصل بتواند نقاط ضعف خود را تقویت کند که جواد نکونام سعی دارد ۵-۶ نفر را به تیمش اضافه کند. حضور مجدد سیلوا در استقلال جای امیدواری دارد که کمی از ضعف‌های خط دفاعی ترمیم خواهد شد.

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *