بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای فوق ستاره تیم ملی فوتبال ایران + عکس

بهتاش فریبا : سامان قدوس همان بازیکنی است که امیر قلعه نویی می‌ خواهد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۶
بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال  گفت : سامان قدوس هم همان بازیکنی است که امیر قلعه‌نویی می‌خواهد او بازیکنی بسیار دونده و تکنیکی است که در میانه زمین بهترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا 2023 برابر فلسطین اظهار داشت:

تیم ملی فوتبال به لحاظ کیفیت بازیکنان و همچنین تجربه بین‌المللی بالای شاگردان قلعه‌نویی، با روحیه‌ای خیلی خوب بازی را مقابل فلسطین آغاز کرد، همین برتری ذهنی بازیکنان باعث شد که در همان دقایق ابتدایی به گل برسیم که باعث شد کارمان در ادامه بازی خیلی راحت شود و بتوانیم یک پیروزی پرگل را به دست بیاوریم.

وی در ادامه افزود:

گل زودهنگامی که به ثمر رساندیم باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان و زدن دو گل دیگر در نیمه اول شد. زدن سه گل در یک نیمه به این تیم فلسطین، موقعی اهمیت پیدا می‌کند که نتایج بازی‌های دوستانه فلسطین را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که آنها در بازی‌هایی مقابل عربستان و ازبکستان عملکرد خوبی داشتند. آنها با عربستان بدون گل مساوی کرده و از ازبکستان هم تنها یک گل خورده بودند و مشخص بود که ساختار دفاعی خوبی دارند. با گل زودهنگام تیم ملی، شیرازه فلسطین را از هم پاشید و آنها دیگر زورشان به شاگردان قلعه‌نویی نرسید.

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد:

فلسطین مقابل ایران هم تیم قلدری بود و خیلی محکم فوتبال بازی می‌کرد که در صحنه‌هایی ممکن بود باعث مصدومیت چند بازیکن تیم ملی غیر از شجاع خلیل‌زاده شود. البته فلسطین توانایی ایجاد موقعیت روی دروازه ایران را نداشت و آنها با همان برنامه بازی‌های دوستانه‌شان دنبال متوقف کردن ایران بودند که خوشبختانه با گل دقیقه دوم که انصاری‌فرد به ثمر رساند، به خواسته‌شان نرسیدند. اگر زود به گل نمی‌رسیدیم ممکن بود ما هم مانند عربستان مقابل فلسطین دچار مشکل شویم.

فریبا در واکنش به عملکرد خوب بازیکنانی مانند قایدی، قدوس و انصاری‌فرد گفت:

انصاری‌فرد بازیکن باتجربه‌ای است که اگر اشتباه نکنم چهارمین جام ملت‌های آسیا را پشت سر می‌گذارد و همین تجربه او به کمک تیم ملی می‌آید و در حال حاضر هم به لحاظ بدنی آمادگی خوبی دارد. شرایط برای مهدی قایدی اما متفاوت است. او اولین تورنمنت بین‌المللی‌اش را با تیم ملی پشت سر می‌گذارد و سرشار از انگیزه و روحیه است. قایدی می‌تواند ستاره تیم ملی در این جام باشد. سامان قدوس هم همان بازیکنی است که امیر قلعه‌نویی می‌خواهد. او بازیکنی بسیار دونده و تکنیکی است که در میانه زمین بهترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد. قدوس با پاس‌های که برای مهاجمان ما ارسال می‌کند نقش مهمی در ایجاد موقعیت گلزنی تیم ملی دارد.

وی در پایان درباره بازی بعدی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ تصریح کرد:

من امیدوارم مصدومیت شجاع خلیل‌زاده خیلی جدی نباشد و کادر فنی تیم ملی در دیدارهای آتی از وجود تمام بازیکنان بهره ببرد. پیروزی پرگل در بازی نخست خیلی مهم بود، ولی نباید این انتظار به وجود بیاید که مقابل هنگ‌کنگ و دیگر بازی‌ها هم چهار پنج گل به ثمر برسانیم. برای قهرمانی باید تا آخرین دیدار جام روحیه و انگیزه تیم حفظ شود و هیچ حریفی را دست‌کم نگیریم. ما بعد از زدن گل سوم، تا حدودی فلسطین را دست‌کم گرفتیم که باعث شد یک گل هم دریافت کنیم. به هر حال زدن چهار گل نباید باعث شود مشکلات تیم نادیده گرفته شود.

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *