بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیدار سرنوشت ساز برای فوتبال آرژانتین + عکس

دیدار چیکی تاپیا، رئیس فدراسیون آرژانتین با اسکالونی سرمربی این تیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۵
اسکالونی ؛ دیدار چیکی تاپیا، رئیس فدراسیون آرژانتین با اسکالونی سرمربی این تیم

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، با چیکی تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دیدار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از ظهر روز ۱۵ ژانویه ۲۰۲۴ بالاخره دیدار موردانتطار بین لیونل اسکالونی و چیکی تاپیا رقم خورد. آنها پس از اینکه اسکالونی تمایلش برای جدایی از تیم ملی آرژانتین را اعلام کرده بود قرار بود دیدارهایی داشته باشند تا تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود. با این حال این دیدار تا امروز اتفاق نیفتاده بود.

آنها هفته اول دسامبر در جریان قرعه‌کشی مسابقات کوپا آمه‌ریکا با همدیگر دیدار کردند اما این یک ملاقات کوتاه بود و صحبت خاصی درباره موضوع مورد بحث انجام نشد. اسکالونی در آن زمان توضیح داد که هنوز در حال فکر و بررسی آینده‌اش است.

او قرار است برای مشخص شدن تکلیفش در تیم ملی با لیونل مسی هم دیدار کند. ملاقاتی که فعلا رخ نداده است. اسکالونی برای مسی احترام زیادی قائل است و معتقد است صحبت با او می‌تواند تاثیر زیادی بر روی تصمیمش بگذارد.

امروز دیدار با رئیس فدراسیون رقم خورد. تاپیا عکسی از خودش در کنار اسکالونی منتشر کرده که در آن هر دو در حال لبخند هستند و فضای دوستانه‌ای حاکم است.

اسکالونی ؛ دیدار چیکی تاپیا، رئیس فدراسیون آرژانتین با اسکالونی سرمربی این تیم

بر اساس گزارش منابع معتبر، برخلاف اظهارات قبلی، اسکالونی هدایت تیم ملی آرژانتین را در کوپا آمه‌ریکا بر عهده خواهد داشت و پس از آن بار دیگر درباره آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *