بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب پدر هالند به اهدای جایزه د بست به مسی + عکس

تعجب پدر هالند از انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۸:۱۶
فیفا ؛ تعجب پدر هالند از انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا

پدر ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، نتوانست تعجب خود از انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را پنهان کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیشب در جریان مراسم بهترین‌های سال 2023 فیفا جایزه بهترین بازیکن مرد فوتبال جهان در سال 2023 به لیونل مسی رسید. این جایزه با رأی مربیان و کاپیتان‌های فوتبال انتخاب می‌شود. مسی با هالند و کیلیان امباپه برای این جایزه رقابت می‌کرد. ستاره آرژانتینی با ارلینگ هالند در امتیاز 48 برابر شده بود اما به دلیل اینکه تعداد کاپیتان‌های بیشتری به او رای داده بودند موفق شد برای سومین بار فاتح این جایزه شود.

قبل از این مراسم شایعه‌ای در رسانه‌های ورزشی منتشر شده بود که این جایزه به ارلینگ هالند خواهد رسید و پدرش به نمایندگی از او در این مراسم حضور داشت. بعد از اینکه نام مسی به عنوان برنده اعلام شد، دوربین‌ها چهره پدر هالند را نشان دادند که تعجب کاملا در چهره‌اش نمایان بود. بسیاری باور دارند لیونل مسی بعد از قهرمانی در جام جهانی عملکردی در سطح دو رقیب دیگرش نداشته است و جایزه باید به یکی از بین امباپه و هالند می‌رسید.

فیفا ؛ تعجب پدر هالند از انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفاهیچ یک از این سه بازیکن در این مراسم حضور نداشتند و مسی خودش برای گرفتن این جایزه حضور نداشت. او در تمرینات تیم اینترمیامی برای بازی‌های آماده سازی پیش فصل آماده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *