بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره سپاهان در آرزوی ترکیب ثابت تیم ملی + عکس

رضا اسدی با انگیزه بالا در تمرینات تیم ملی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۸:۱۸
اسدی ؛ رضا اسدی با انگیزه بالا در تمرینات تیم ملی

دومین گلزن برتر لیگ برتر به دنبال تجربه بازی در جام ملت‌های آسیاست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا اسدی در آخرین مسابقه تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران قبل از شروع جام ملت‌های آسیا مقابل اندونزی حضور ثابت و یک نیمه‌ای در ترکیب داشت ولی در نخستین بازی این رقابت‌ها برابر فلسطین شانس بازی حتی به‌عنوان یار جانشین به دست نیاورد و از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد.

اسدی که در دوران حضور امیر قلعه‌نویی هشت بازی ملی انجام داده و یک گل مقابل قرقیزستان به ثمر رسانده، امیدوار است در جام ملت‌های آسیا هم شانس بازی به دست بیاورد و بتواند این تورنمنت مهم شانس درخشش پیدا کند و با روحیه بالاتر فصل را ادامه بدهد.

مهاجم بلند قامت سپاهان که در 14 بازی این فصل لیگ برتر 8 گل و در پنج مسابقه لیگ قهرمانان آسیا دو گل به ثمر رساند، در تیم ملی هم انگیزه زیادی دارد این فرصت را در جام ملت‌ها به دست بیاورد، ولی در دیدار گذشته برابر فلسطین شانس حضور در زمین را پیدا نکرد.

اسدی جدا از اینکه در آخرین مسابقه دوستانه مقابل اندونزی در ترکیب قرار گرفت، امسال در 6 دیدار برابر تیم‌های ملی روسیه، کنیا، افغانستان، هنگ‌کنگ، ازبکستان و بورکینافاسو هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا از ابتدا به میدان رفته و موفق به گلزنی شده بود.

این مهاجم رقبای سرسختی مثل سردار آزمون، مهدی طارمی، شهریار مغانلو و کریم انصاری‌فرد برای رسیدن به ترکیب و خط حمله تیم ملی دارد ولی امیدوار است با وجود این ستاره‌ها هم شانس بازی پیدا کند.

اسدی ؛ رضا اسدی با انگیزه بالا در تمرینات تیم ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *